Onko kukaan koskaan tilannut (ja palauttanut) asos.com mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asos.com
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asos.com

Vieras
Itsellä palautus edessä... Sehän on vissiin niin että itse joutuu maksaa postarit englantiin... lähetys tuli laatikossa joten voinko heivata ne vaan kirjekuoreen ja laittaa menemään vai pitääkö olla alkuperäisessä laatikossa?

Olen tilannut, jatkuvasti. :D Olen myös palauttanut sinne ja ei missään nimessä kannata omassa laatikossa palauttaa = suuremmat postikulut. Voit laittaa esim. tavalliseen muovipussiin, jonka sitten taittelet sopivaksi ja teippaat kiinni. Mahdollisimman pienenä kun laittaa, niin säästää postikuluissa. Tuo on kyllä erittäin harmillista, etä itse joutuu palautuksen maksamaan.

Niin tarvitseeko siihen kirjeeseen sitten laittaa mitään muuta kuin se tarra mikä sen lähetyksen mukana tulee ja sitten sisäpuolelle se lähetyslappunen tai se missä lukee mitä palauttaa? Katselin vaan että minun nimeäni ei lue missään, mutta kait se tuolla asiakasnumerolla selvinnee...? Ajattelin vaihtaa samanlaiseen tuotteeseen mutta vaan isokokoisempaan, mahtaakohan onnistua, vähän jännittää... Rahahan ei vissiin silloin liiku?

Eikö näy nimeä? Höh, en muista noita lähetyslistan tietoja.... tarkistahan vielä, että näkyykö nimesi ja osoitteesi kuitenkin siinä. Ja kyllä, ihan normaalisti liimaat sen palautuslipukkeen paketin päälle ja täytät sen vaihtolipukkeen.

Ei liiku raha vaihdettaessa samaan, mutta eri kokoiseen tuotteeseen.

Minä kans tilaan jatkuvalla syötöllä tuolta kaikkea. Muistakaa ihmiset myös ne alennuskoodit eli googlettakaa ni usesti löytyy kivoja 5%-20% tarjouksia!

Palautus tapahtuu just silleen että itse pitää maksaa palautuksen postikulut, mut jos esim väärä/rikkinäinen tuote niin rahat saa Visatililleen kun lähettää sen postinkuitin Asokselle ja tietty tilausnron kans samaan syssyyn.

Ennenvanhaa paketit toi aina joku kuriirifirma, nyt luojan kiitos puketit tulee Postiin xD

Palautus maksaa n 7 egee maxikirjeenä, pakettina muistaakseni 10? pintaan, mutta tässä tapauksessa kannattaa ottaa se expresspaketti joka siis 2-3euroa toki kalliimpi mutta jo 3 päivässä perillä Asoksella. Normipaketti huilaa semmonen 10 päivää ennenku perillä.

Itse ostan KAIKKI vaatteeni nykyään netistä! Tässä tarpeellinen sivu kaikille jotka taistelevat kokovaihtoehtojen kanssa x) http://www.convertworld.com/fi/kengan-koko/

Asokselle koko 4 tarkottaa 37 x)
Jenkkilässä koko 6.5 on 37

Sitte EU:n sisältä tulevista puketeistahan ei tartte maksaa tullia, mutta esim USA ja Hong Kongista tilatessa muistakaa että summa 47 egee postikuluineen on se raja kun ei mee niitä veroja ja tullausmmaksuja x) Jos ylittyy ni se on tullausmaksu n 10egee ja ALV 22% koko ostosummasta postikuluineen.

Nopeiten ostoksensa saa siis UK:sta ja Hong Kongista eli n. 3-4 päivää. Asos niin suuri liike nykyään et siellä menee pakkaamiseen aikaa ni sieltä paketin saa n 5-6 päivässä.

Ja tärkein: Kosmetiikka kannattaa hankkia joko UK:sta tai Hong Kongista, laatu kummassaki loistavaa, mutta hintavertailua tytöt! x) Joku on Hong Kongissa kalliimpaa ku UK:ssa ja toisinpäin x)

Elektroniikka kandee hankkia maista Luxemburg tai Saksa. UK:ssa tilatessa yllärinä on se että Britannian töpseli on vähän hassu eikä passaa suomalaiseen seinään x)

Lemmikkieläinjutut, akvaariot jne koiran asusteet Myös ulkomailta!

Perusperiaatteena kannattaa pitää sitä että jos haluaa SUOMESSA valmistettua tavaraa, niin silloin ostetaan Suomesta!! Mutta jos purkin/rätin kyljessä lukee MADE IN U.K, USA, Taiwan tai mikä tahansa muu valtio niin silloin tuote tulee halvimmalla ikäväkyllä myös ulkomailta!!

Heti kun Chanelia tai Dermalogicaa aletaan valmistaan SUOMESSA voin alkaa ostamaan niitä täältä. Mutta koska mikään laskutoimitus ei osoita minulle miksi joku ulkomailla valmistettu purkki on Suomessa noin 56% kalliimpi kuin naapurimaassa, vaikka kuinka vähentelen veroja ja arvioin kauppiaan tuntitaksan tai toimituskulut, niin kamat on edelleen TÖRKEÄSTI ylihinnoteltuja.

Siispä Suomesta ostetaan vain Lumenen puuteri. Piste.

Säästäminen on kivaa, ja sen voi hoitaa näppärästi googlettamalla! x)

Yhteistyössä