Onko kukaan kokeillut Cryolipoa ?!?!

Taavetinlikka

Uusi jäsen
16.05.2013
1
0
1
Hei, olen kuullut että Helsingissä ja Espoossa on jotain cryoklinikoita, jotka tekee semmosia Cryolipo hoitoja joilla jäädytetään ja rikotaan rasvat pois?! Kuulostaa hiukan liian hyvältä...

Googletin cryolipon ja löysin cryolipo.fi sivuston ja ainakin kaikkin näytti todella hienolta ja hyvältä. MUTTA - minun kukkarolla ei voi mennä testailemaan mitään simsalabim juttuja, joten pyydänkin kaikkia niitä jotka on tuota ihmejuttua kenties kokeillut kertomaan kokemuksistaan täällä meille muillekin. Kiitos jo etukäteen !!!

En ole kokeillut enkä edes kuullut moisesta, mutta mitenkäs tuollasessa se nahka lähtee palautumaan vai joutuuko sit menee myös sen korjuuttaa? Itse oon vähän sitä mieltä että nuo on hähän huuhaata kaikki rasvaimut yms sen takia että moni noissq kåyneistä lihoaa takasin kun ei tee ruokavalio remppaa.

Tästä jäädytyshommasta on aikas paljon tavaraa tuolla netissä. Löysin useammankin hyvän videon youtubesta, mutte ne on kaikki Englanninkielisiä. Suomeksi ei ollut mitään. Kannattaa katsoa ja sitten miettiä. Onko tätä hoitoa tarjolla Suomessa vielä, sitä en tiedä mutta jos ei vielä niin varmaankin pian. Wikipediassa puhutaan ainakin Suomessa tehtävästä alan tutkimuksesta. Tuntuis olevan kovassa huudossa maailmalla.

Alla pari linkkiä:

Cryolipolysis - Wikipedia, the free encyclopedia

CoolSculpting Non-Surgical Fat Reduction Las Vegas NV - Samuel Sohn, MD - YouTube