Onko kukaan keräillyt noita r-kioskin pehmokoiria?

Mä kerään tarroja.. 12kpl taitaa olla..pitäis kerätä 2 koiraa..
Anoppi ja appi on keränneet lapsille koirat (pojalla Basset Hound, tytöllä Dalmatialainen)..
Mun äiti kerää noille muksuille vielä toiset..
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
mä keräsin sen 5 tarraa ja ostin bassetin itelleni :D ja ei mulla ois tullu kasaan sitä koko lappua mut noin sain sen sillä 3.99 hinnalla..mieli tekis vielä kerätä toisetki 5 tarraa,tarviihan mun hauva kaverinkin :snotty:
osta koira suoraan :saint: (5tarraa tekee 25euroa ja koira suoraan 14,99e )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
150 euron pehmokoira :/

Ihanan kallista.
sama rahahan sinne veikkaukseen (tai mitä nyt sitten niillä rahoilla ostaakaan ärrältä) menis kummiski :whistle:
Niinpä.
En mä Ärrällä yhtään useammin käy, enkä osta yhtään sen enempää kuin muutenkaan, vaikka koiria havittelenkin.
Mies ja sen työkaverit on myös valjastettu tarroja keräämään B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
mä keräsin sen 5 tarraa ja ostin bassetin itelleni :D ja ei mulla ois tullu kasaan sitä koko lappua mut noin sain sen sillä 3.99 hinnalla..mieli tekis vielä kerätä toisetki 5 tarraa,tarviihan mun hauva kaverinkin :snotty:
osta koira suoraan :saint: (5tarraa tekee 25euroa ja koira suoraan 14,99e )
no joo noinhan se tietty kannattais tehä mutta se tuntuu halvemmalta maksaa se 3.99,ei sillon enää aattele sitä mikä raha on menny niihin tarroihin :LOL:
 
Vaari on kerännyt meidän pikkumiehelle 2 koiraa (eikä oo mitään extroja ostanu, vaan veikkaukset vieny, joihin olis se raha kuitenkin menny). Joitain merkkejä myös siitä, kun mä latasin matkakortin, nyt taas huhtikuux ladattava viimeistään tiistaina, niin saa taas merkkejä, luultavasti 2 koiraa ehtii vielä kerätä.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
mä keräsin sen 5 tarraa ja ostin bassetin itelleni :D ja ei mulla ois tullu kasaan sitä koko lappua mut noin sain sen sillä 3.99 hinnalla..mieli tekis vielä kerätä toisetki 5 tarraa,tarviihan mun hauva kaverinkin :snotty:
osta koira suoraan :saint: (5tarraa tekee 25euroa ja koira suoraan 14,99e )
no joo noinhan se tietty kannattais tehä mutta se tuntuu halvemmalta maksaa se 3.99,ei sillon enää aattele sitä mikä raha on menny niihin tarroihin :LOL:
osta kaksi koiraa ja laku saat 6 tarraa jolla saa taas yhden jo hintaan 3,99
 

Yhteistyössä