suunnilleen 30cm pitkä takapuolesta nenäänAlkuperäinen kirjoittaja ihana:minkä kokoinen tuo koira on ?
juu..halvemmaksi tulisi ostaa koira suoraan sillä 15eurolla..Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:150 euron pehmokoira :/
Ihanan kallista.
sama rahahan sinne veikkaukseen (tai mitä nyt sitten niillä rahoilla ostaakaan ärrältä) menis kummiskiAlkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:150 euron pehmokoira :/
Ihanan kallista.
Meillä on tarrat tulleet lauantai lottoamisista, ja samalla ostetusta Iltalehdestä. Molemmilla yhdet koirat, ostettiin kun oli kerätty ne 5 merkkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:150 euron pehmokoira :/
Ihanan kallista.
osta koira suoraan :saint: (5tarraa tekee 25euroa ja koira suoraan 14,99e )Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mä keräsin sen 5 tarraa ja ostin bassetin itelleni ja ei mulla ois tullu kasaan sitä koko lappua mut noin sain sen sillä 3.99 hinnalla..mieli tekis vielä kerätä toisetki 5 tarraa,tarviihan mun hauva kaverinkin :snotty:
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:sama rahahan sinne veikkaukseen (tai mitä nyt sitten niillä rahoilla ostaakaan ärrältä) menis kummiskiAlkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:150 euron pehmokoira :/
Ihanan kallista.
no joo noinhan se tietty kannattais tehä mutta se tuntuu halvemmalta maksaa se 3.99,ei sillon enää aattele sitä mikä raha on menny niihin tarroihinAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:osta koira suoraan :saint: (5tarraa tekee 25euroa ja koira suoraan 14,99e )Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mä keräsin sen 5 tarraa ja ostin bassetin itelleni ja ei mulla ois tullu kasaan sitä koko lappua mut noin sain sen sillä 3.99 hinnalla..mieli tekis vielä kerätä toisetki 5 tarraa,tarviihan mun hauva kaverinkin :snotty:
osta kaksi koiraa ja laku saat 6 tarraa jolla saa taas yhden jo hintaan 3,99Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:no joo noinhan se tietty kannattais tehä mutta se tuntuu halvemmalta maksaa se 3.99,ei sillon enää aattele sitä mikä raha on menny niihin tarroihinAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:osta koira suoraan :saint: (5tarraa tekee 25euroa ja koira suoraan 14,99e )Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mä keräsin sen 5 tarraa ja ostin bassetin itelleni ja ei mulla ois tullu kasaan sitä koko lappua mut noin sain sen sillä 3.99 hinnalla..mieli tekis vielä kerätä toisetki 5 tarraa,tarviihan mun hauva kaverinkin :snotty: