Onko kukaan keräillyt noita r-kioskin pehmokoiria?

......
ladasin bussilipun ja siitä tuli tarroja, ostin myös puheaikaa kännykälle,joten siitäkin tuli tarroja. nämä olisin tehnyt joka tapauksessa ilman tarrojakin.nyt kaupanpäälle sai kasan kivoja tarroja ja niillä koirat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:
Mä keräsin yhden. Tosin mä käyn ostaa usein ärrältä euron kahvin ja sen tarran saa siitäkin. Sit saatiin miehen kummilta typylle yksi. Tyttö nimesi koirat dinaksi ja dinoksi :heart: :D
Siis voiko vaan ostaa noit kahveja ja saa tarrat siitäki? Tulis paljon halvemmaksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:
Mä keräsin yhden. Tosin mä käyn ostaa usein ärrältä euron kahvin ja sen tarran saa siitäkin. Sit saatiin miehen kummilta typylle yksi. Tyttö nimesi koirat dinaksi ja dinoksi :heart: :D
Siis voiko vaan ostaa noit kahveja ja saa tarrat siitäki? Tulis paljon halvemmaksi.
?
 
5 merkkiähän saa 5 kahvikupilla ,jotka maksaa 5? ja siit sit ostaa vaan tuon koiran niin halvemmaksihan se tulee kuin 14.90?..meillä myös jo 1 koira.eilen haettiin.täydellä lapulla..mies tekee kaikki pelit ärrällä(nyt ainakin kun käskin) =)
toisesta lapusta puuttuu vielä n.10tarraa..eli jos jollain ihanalla olisi ylimääräisenä merkkejä,niin vaihtaisin ne mielelläni
 
Varoitus!
Tänään 23.9. Helsingin Sanomissa sivulla B7 on ilmoitus takaisinvedosta, kun osan noista koirista nenissä on liikaa terveydelle vaarallista ftalaattia. Käyttö pitää lopettaa.

Lisätietoa pitäisi olla täällä: www.r-kioski.fi/takaisinveto ja numerosta 020 7765520.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :O:
ei kannata kerätä noita nimittäin kolmen koiran nenät aiheuttaa syöpää!!!!! jos et usko lue r-kioskin netti svulta niin hymy hyytyy.
Siis häh? Nii-in, jotain vuosi sitten kai jo ne sai viedä ärrälle takas ja sitten lähettivät myrkyttömät tilalle...
 
VAROITUS ITTELLES"!
Alkuperäinen kirjoittaja Varoitus!:
Tänään 23.9. Helsingin Sanomissa sivulla B7 on ilmoitus takaisinvedosta, kun osan noista koirista nenissä on liikaa terveydelle vaarallista ftalaattia. Käyttö pitää lopettaa.

Lisätietoa pitäisi olla täällä: www.r-kioski.fi/takaisinveto ja numerosta 020 7765520.
tollo se on flataattia eikä ftalattia. Ja sit, se ei aiheuta syöpää vaan pitää vaan käyä vatsahuuhtelus :p
 

Yhteistyössä