Onko kukaan keräillyt noita r-kioskin pehmokoiria?

A shadieeyah
on 4koiraa..kiitos mummon ja papan.
Meillä on ne öö mustat luppakorvaset mitä ne nyt olikaan.. Milli ja silli nimeltään..
sitten on 2dalmatilaista Ninni ja no itseasiassa toisella ei oo nimeä :)
 
Juu 2 ollaan ostettu sillä 4:llä eurolla. Ja 2 lappua tossa odottelee missä on se 5 tarraa muttakun viimeks ärrällä oli vaan ne samat mitkä meillä jo on. Tulee ihan kivasti niitä tarroja kun mies tekee muutaman viikon loton kerralla. =)
 
Nelivuotiaani sai minusta yliotteen, ja suostuin aloittamaan tarrojen keräilyn, vaikka olin ensin sitä mieltä että yhtään uutta pehmolelua meille ei tule. Mutku se bassetti on niin söpö... :snotty:
Tarroja on vasta kasassa 4.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koiranilma:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
hitto kun ei tule käytyä ikinä Ärrällä :/ meidän koirafani ois tollaisesta ihan onnesta soikeana.
Niinpä sama täällä :/
meillä on kyllä yksi kultainen noutaja-pehmo odottelemassa sairaalakassissa, mutta täytyy kattoa pitäiskö piipahtaa huomenna Ärrällä ja ostaa tuommoinen sitten "täyteen hintaan".
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja Koiranilma:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
hitto kun ei tule käytyä ikinä Ärrällä :/ meidän koirafani ois tollaisesta ihan onnesta soikeana.
Niinpä sama täällä :/
meillä on kyllä yksi kultainen noutaja-pehmo odottelemassa sairaalakassissa, mutta täytyy kattoa pitäiskö piipahtaa huomenna Ärrällä ja ostaa tuommoinen sitten "täyteen hintaan".
Itse mietin kans et kävisin ostaa "täydellä hinnalla",kun poika haluis välttämättä ihanan ruttusnaaman niinkun hän itse sanoo :)
 
Miehellä on täysiä kuponkeja lompakossa ja koiria löytyy pinnasängystä :)
Avokki siis ärrällä töissä... Kivoja on, keräillään niitä nyt vähän silläkin että voi sitten tutuille muksuille viedä lahjaksi :)
 

Yhteistyössä