Onko kukaan käyttäny Champix:ia?

hipsu
Duunikaveri söi tuota, mutta joutu lopettamaan kesken pahoinvoinnin takia. Ite söin Zyban kuurin, ei ongelmia ja olinkin polttamatta...tovin... pitäis varmaan yrittää uudemman kerran.
 
mä lopetin champix:illa.... nooin kolme kk sitten.
söin aloitus pakkauksen ja poltin, sit jätin tupakan pois ja jatkoin pillereiden popsimista.
mulla tuli niistä sillai aavistuksen etova olo joten en voinut kuvitellakkaan että polttaisin.
sitten jätin pillerit kokonaan pois.
tupakalle kyllä teki mieli hetken aikaa joissain tietyissä tilanteissa mutta en mennyt kun ei ollut.
ja nyt ei tule enää edes niitä tapatupakointi juttuja.
tupakasta ei tullut sellaista mielihyvän tunnetta kun söin niitä pillereita joten tupakoinnista meni hohto pois.
Mun mies lopetti myös ton avulla pari kk ennen mua.
 
hipsu
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:
Duunikaveri söi tuota, mutta joutu lopettamaan kesken pahoinvoinnin takia. Ite söin Zyban kuurin, ei ongelmia ja olinkin polttamatta...tovin... pitäis varmaan yrittää uudemman kerran.
Mut eikös se pahoinvointi kuulu siihen?

Oli se merkitty sivuoireeksi, mutta äityi niin pahaksi, ettei enää voinut/viitsinyt jatkaa kuuria. Ja siis tuota jatkui vielä pitkään tupakoinnin lopettamisen suhteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:
mä lopetin champix:illa.... nooin kolme kk sitten.
söin aloitus pakkauksen ja poltin, sit jätin tupakan pois ja jatkoin pillereiden popsimista.
mulla tuli niistä sillai aavistuksen etova olo joten en voinut kuvitellakkaan että polttaisin.
sitten jätin pillerit kokonaan pois.
tupakalle kyllä teki mieli hetken aikaa joissain tietyissä tilanteissa mutta en mennyt kun ei ollut.
ja nyt ei tule enää edes niitä tapatupakointi juttuja.
tupakasta ei tullut sellaista mielihyvän tunnetta kun söin niitä pillereita joten tupakoinnista meni hohto pois.
Mun mies lopetti myös ton avulla pari kk ennen mua.
Kiva kuulla. Toivottavasti mullekin tulis suht huono olo röökistä ja sit voisin lopettaa. Mä vaan oon niin epäluloinen...

 
Me lopetettiin yhdessä isin ja äitipuolen kanssa. Minä ilman ja he molemmat Champixilla. Isi ei onnistunut. Lipsui jo silloin kuurin aikana. Lisäksi se nukkui 20h vuorokaudesta. Lopetti sitten lääkkeet ja muutamassa viikossa oli lipsunut takaisin vanhaan.
Äitipuoli on Champixin jälkeen polttanut yhden tupakan jurrissa. Sillä oli kans vaikeeta sitten kun piti pärjätä ilman nappeja, mutta hyvin tsemppasi ja on ollut ilman.

Mutta noilla oli kyllä molemmilla aika paljon sivuvaikutuksia. Molemmat oli äkäsiä ja ailahtelevaisia, faija nukkui tosiaan kellon ympäri ihan helposti. Ja vaikka ohjeessa sanottiin, ettei vaikuta alkoholin kanssa, niin isillä tuli ihan järkky krapuloita Kossun jälkeen, oksensi koko päivän.

Onnea lopettamiseen :flower:
 

Yhteistyössä