Onko kukaan käynyt Kehlsteinhausissa (Kotkanpesä)?

[QUOTE="yrittaja";25795391]No mita sitten kysyit? Tarkenna. Hissillahan sinne mennaan loppujen lopuksi.[/QUOTE]

Kun ei tuonne varsinaisesti mitään matkoja myydä. Niin olen asian käsittänyt. Eli omatoimimatka kyseessä. Lähinnä mietin että mistä tuonne saa lippuja. Ilmeisesti pitää bussilla mennä jonnekin ensin ja siitä sitten hissillä. Ei kauheasti mainosteta missään, varsinkaan matkailunedistämistarkoituksessa.
 
"yrittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25795416:
Kun ei tuonne varsinaisesti mitään matkoja myydä. Niin olen asian käsittänyt. Eli omatoimimatka kyseessä. Lähinnä mietin että mistä tuonne saa lippuja. Ilmeisesti pitää bussilla mennä jonnekin ensin ja siitä sitten hissillä. Ei kauheasti mainosteta missään, varsinkaan matkailunedistämistarkoituksessa.
Ai, no mulle ei tullut mieleen, et joku kyselisi miten sinne Saksaan paasee.

No, kyllahan matkatoimistoissa on lajapain matkoja laheiseen turistirysaan Salzburgiin. Sielta vaikka junalla tai bussilla rajan yli Kotkanpesaan paivamatkalle itse.

Tai ostat vaan lentoliput Itavaltaan jonnekin, sielta junalla Salzburgiin. Hotellin loytaa lennosta ko. paikassa.
 
wiiuuu
[QUOTE="yrittaja";25795472]Ai, no mulle ei tullut mieleen, et joku kyselisi miten sinne Saksaan paasee.

.[/QUOTE]

Juu, sitä mäkin. Kuukelista lähin kaupunki, sinne lennot ja sieltä sitten viimeistään kyselee, että miten eteenpäin. Tai etukäteen netin kautta kyselet lähesten kaupunkien turistitoimistoista. Ei voi olla kovin hankala tehtävä.
 
-Jennah--
Luulisin että helpointa on lentää Müncheniin ja ottaa siitä auto. Parkkipaikalta menee bussi hissille ja sillä ylös. Huipulle tai edes hissille ei pääse itse ajamaan. Pakettihintaan muistaakseni jotain 30 eur. Hienot maisemat jos ilma on hyvä. Kivoja mutkaisia teitä. Ei hirveästi mitään kolmannen valtakunnan juttuja näkyvillä. Johtaja itse ei kauheasti viihtynyt paikassa, olisiko pelännyt korkeita paikkoja tjsp.
 
Luulisin että helpointa on lentää Müncheniin ja ottaa siitä auto. Parkkipaikalta menee bussi hissille ja sillä ylös. Huipulle tai edes hissille ei pääse itse ajamaan. Pakettihintaan muistaakseni jotain 30 eur. Hienot maisemat jos ilma on hyvä. Kivoja mutkaisia teitä. Ei hirveästi mitään kolmannen valtakunnan juttuja näkyvillä. Johtaja itse ei kauheasti viihtynyt paikassa, olisiko pelännyt korkeita paikkoja tjsp.
Kiitos. =)

Ensimmäinen järkevä vastaus. :)
 

Yhteistyössä