Onko kukaan käynyt Egyptissä, Blue Village Exotic Aquamarine -hotellissa?

Kokemuksia kuulisin mielelläni. Marraskuussa varmaan reissataan ja tuo olis yks paikka,
jota mietitään. Meitä olis lähdössä 2 aikuista ja lapset 9, 7 ja 1v. Tarkoitus uida ja nauttia
lämmöstä, nähtävyydet jää katsomatta :)
 
"Juu"
olen marraskuussa, tosin en ko. hotellissa. Lämmintä mukaan iltasin, ei enää mitään lämmintä aikaa ts. kun aurinko laskee niin viilenee nopeasti. Parasta aikaa snorklailla Punaisessa Meressä, kun virrat ei sekoita näkyvyyttä. Mahtava eläimistö, ja halpoja retkiä saa ostettua siitä rannalta.

Mikäli teillä puolihoito tai all inc. niin ihan tajuttoman laaja tarjonta. Taso sellaista meidän sokos hotels tasoa, mutta variaatiota riittää, jokaiselle jotakin, tällaisen nirpan mielestä laadun kustannuksella, mutta perussafkaa, muut tykkäs 0)
 
[QUOTE="Juu";25995269]olen marraskuussa, tosin en ko. hotellissa. Lämmintä mukaan iltasin, ei enää mitään lämmintä aikaa ts. kun aurinko laskee niin viilenee nopeasti. Parasta aikaa snorklailla Punaisessa Meressä, kun virrat ei sekoita näkyvyyttä. Mahtava eläimistö, ja halpoja retkiä saa ostettua siitä rannalta.

Mikäli teillä puolihoito tai all inc. niin ihan tajuttoman laaja tarjonta. Taso sellaista meidän sokos hotels tasoa, mutta variaatiota riittää, jokaiselle jotakin, tällaisen nirpan mielestä laadun kustannuksella, mutta perussafkaa, muut tykkäs 0)[/QUOTE]

Kiitos tiedoista! :) All inclusivea ollaan mietitty, olis niin helpo lasten kanssa. Retkille ei välttämättä kyllä lahdetä, kun mä olen niin huono reissaamaan, että pelkkä hotellissa olo on ihan extremeä mulle lasten kanssa :ashamed:
 
edellinen
Siis halpoja sukellus/snorkailuretkiä saa siitä rannasta. Toki snorklailla voi ihan ominkin neuvoineen siitä rannoilta, mutta jos haluaa koralleille (KANNATTAA, siis ihan eri maailma), niin tarttette venekyytiä. Ne retket saa kolmasosa hintaan siitä rannasta kuin matkatoimiston kautta, ja on ihan samoja reissuja.
 
jennnni
Me oltiin loka-marraskuun vaihteessa! Mitä hauat tietää? Meillä lapset olivat 2v, 4v ja 6v. Mulla on nyt vähän kiire mut kysy ihan mitä haluut tietää niin käyn vastaamassa illalla tai aamulla:)
 
Me oltiin loka-marraskuun vaihteessa! Mitä hauat tietää? Meillä lapset olivat 2v, 4v ja 6v. Mulla on nyt vähän kiire mut kysy ihan mitä haluut tietää niin käyn vastaamassa illalla tai aamulla:)
Millainen paikka se oli lasten kanssa? Siis kun näyttää valtavalta ja onkin iso paikka niin eksyykö lapset sinne uima-altaiden paljouteen? Oliko siellä paljon porukkaa? Kun en haluais sitä, että uima-altaisiin ei mahdu ja mekkala on kova, kun lapsia ja aikuisia on kaikki paikat täynnä. Oliko ruoka hyvää? Minkäläinen huone teillä oli? Onko siellä huoneistoja? Olis kiva saada istua hetki rauhassa illalla, kun lapset on käyneet nukkumaan.

Kiitos jo etukäteen, jos jaksat vastata mun kysymyksiin! :)
 
"jennni"
Se hotelli on valtava! Me ei ehditty viikon aikana edes käydä kaikkia altaita kokeilemassa. Meidän huone oli pääaltaan ja lastenaltaiden lähellä niin oltiin niissä enimmäkseen. Se pääallas oli lämmitetty, siinä oli vesijumppaa yms. ja musiikkia ja ravintola lähellä joten se oli aina täynnä. Aurinkotuolit siitä saa varmiten kun menee heti aamulla varaamaan. Juomat ja jätski on lastenkin helppo hakea itse. Limsat saa vapaasti ottaa hanoista, jätskit pyytämällä. Meidän 4 vuotiaskin kävi itse jo loppuviikosta aiskriitä hakemassa=)

Se lastenallas jossa on ne lasten liukumäet sitten oli todella rauhallinen. Välillä oltiin siellä ihan omalla porukalla.Siellä oli aina vapaita tuolia. Siinä me sitten eniten oltiinkin. allasravintolaan oli siitä noin 100m. Tää allas oli myös 4 v ja 6v lemppari. SIinä oli 3 liukumäkeä jotka olivat sen verran hurjia että ne kelpasivat myös 6 vuotiaalle. Tässä altaassa uin 2 vuotiaan kanssa. Vauva-altaat sitten taas olivat ihan toisella puolella hotellia ja siellä päin me ei uitu ollenkaan. Mutta siellä oli myös altaita paljon!!

Ne isot liukumäet näyttivät olevan myös aika rauhallisia, niissä ei myöskään käyty ollenkaan kun 6 vuotiasta pelotti vaikka pituus ois just riittänyt.Mut ei mitenkään hirveitä jonoja näkynyt sielläkään. Nekin sitten olivat taas ihan eri suunnassa:D

Rantaan oli meidän huoneesta lyhyt matka. Siellä oli oma ravintola jossa ei ehditty käymään. 2- vuotias tykkäsi eniten rannasta.Siellä se juoksi ja sai vapaasti kastella varpaitaan. Rannalla näkyi myös tyhjiä tuoleja ihan päivälläkin. Rannalla sai myös ratsastaa kamelilla. Taisi olla 10e. Kuvata kamelia sai ilmaiseksi.

Toi meidän 2 vuotias oli viikkoa vaille 2 v joten se nukkui mun vieressä. En tiedä millainen huone ois sitten ollut viidelle. Lasten sängyt olivat "eteisessä" käytävä välissä ja sitten itse huone, en nyt muista oliko tossa välissä jotain ovea jonka sais kiinni mut meillä se ei kiiinni ainakaan ollut. Me istuttiin terassilla miehen kanssa kun lapset nukkuivat. Tosta terassin ovesta me kuljettiin altaillekin,oli lyhyt matka.

Ruoka oli iha ok. Ravintolassa oli kamala tungos ja vaikea oli löytää tyhjää pöytää. Sitten opittiin että ei mennä syömään heti kun ruokailu alkaa niin oli oikein rauhallista. Lounas syötiin joka kerta allasravintolassa, pizzaa tms.

Tässä jotain.Ihan alkaa lomakuume iskeä kun muistelee:)
 
Tuhannet kiitokset Jennni!!!! :flower: :) Tuo väenpaljous mua vähän hirvittää, kun en viihdy
tungoksessa. Mutta jos lastenaltailla on rauhallista, se riittää, kun lasten ehdoilla mennään.
Tuo ruokailuvinkki oli loistava! Osataan varoa pahinta ruuhkaa :) Eiköhän me tuonne päädytä,
kun mies selvästi ihastui hotelliin ja alueeseen.
 
"jennni"
Joo tosiaan en nyt muista niitä ruokailuaikoja enää mut päivällinen 19-21 tai 22 niin mentiin ihan viimeisen puolen tunnin aikana syömään niin oli rauhallista ja mukavaa. Aamiaisella tais sitten vaan olla just toisinpäin:) Aikaisemmin oli rauhallisempaa. 8-10 pahin ruuhka. Lounaalla ei sitten käytykään. Pojan lemppari oli allasravintolassa hampurilainen jota se vieläkin muistelee haikeana:)

Me oltiin koko viikko vaan hotellilla. Uitiin ja nautittiin ruuasta ja auringosta. Kerran käytiin taksilla läheisessä ostoskeskuksessa (sensomal tai jotain) taksi otettiin heti hotellin portilta. Matkamuistot saa kun kävelee hotellin portilta vasempaan 100-200m siellä on rivi kauppoja josta saa perinteiset tuliaiset. On papyrys, hajuvesikauppa, maustekauppa, leluja, jne.
Hotellissa on automaatti joka ei toiminut koko viikolla! rahanvaihtaja oli paikalla pari kertaa päivässä. Suomessa vaihdettiin rahaa 5 euroiksi ja ne kävi joka paikassa. Ihan ilman puntiakin siis pärjää.

Palvelu oli hyvää ja siivous aivan loistavaa verrattuna suomen hotelleihin! Ei oo mitään pahaa sanottavaa tosta hotellista. Ainoo miinus oli se että huonetta piti odottaa jonkin aikaa kun hotellille tultiin. Ei ollut valmiina vielä. Lento oli lähtiessä myöhässä 5 tuntia mut se onneks ilmoitettiin ajoissa eikä ehditty lähteä hotellista ja saatiin sit päivä olla vielä altaalla ja all inclusivekin oli ylimääräisen päivä käytössä.
 
TJ83
Hei, kiitos tästä viestiketjusta "jennni" ja "rockyroad"!! Ollaan pähkäilty nyt parin viikon ajan Teneriffan ja Egyptin välillä ja mieli on tehnyt Egyptiin mut vähän ehkä mietityttäny et uskaltaako lähteä sinne 1v ja 3v lasten kanssa, mut jennni toi sun kertomus kyllä auttoi päättään et sinne lähdetään syyskuun lopussa just tuohon Aquamarine hotelliin!! Että kiitos kun jaoit kokemuksiasi!!
 

Yhteistyössä