Onko kukaan joutunut turvautumaan mielialalääkkeisiin pärjätäkseen lasten kanssa kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hihat palaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hihat palaa

Vieras
Olen kahden lapsen kanssa kotona ja tuntuu että hermot on ihan loppu. Nukun huonosti, olen jatkuvasti väsynyt&ärtynyt ja pinna palaa sekunnissa. Töihin en voi mennä, eli sekään ei ole ratkaisu. Onko kukaan saanut apua tällaiseen tilanteeseen lääkäriltä?

Miksei työelämään? Kotona on rankkaa, riippuen toki monesta seikasta, mutta ei kannata väkisin olla kotona lasten kanssa. Tai sitten haet sosiaalisin syin lapset osa-aika hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ikäiset?Palaisin mielummin töihin kun olisin kotiäiti lääkityksen voimalla.

2x2v. Kotona olen osittain siksi että töissä alkoi ahdistamaan, ajattelin että kotona sujuisi paremmin. Olen tässä kypsytellyt ajatusta että lähtisin opiskelemaan hoitovapaan jälkeen ja vaihtaisin työpaikkaa jos vain saan muuta työtä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ikäiset?Palaisin mielummin töihin kun olisin kotiäiti lääkityksen voimalla.

2x2v. Kotona olen osittain siksi että töissä alkoi ahdistamaan, ajattelin että kotona sujuisi paremmin. Olen tässä kypsytellyt ajatusta että lähtisin opiskelemaan hoitovapaan jälkeen ja vaihtaisin työpaikkaa jos vain saan muuta työtä.

Siinä tapauksessa alkaisin etsimään töitä tai opiskelupaikkaa. Ei mitään mieltä yrittää olla kotona hyvä äiti lääkityksen turvin.

En hirveesti suosittelis pillereiden popsimista... korkeintaan siihen jos et saa nukuttua niin voisit kysyä jotain nukahtamislääkettä. Rauhottaviin jää helposti koukkuun ja kohta on vaan pahemmassa jamassa. Ehkä sun pitäis käsitellä sitä että mistä tuo sun ahdistus johtuu.

hei, uusimpien tutkimusten mukaan 3-4 kertaa liikuntaa vkossa auttaa YHTÄ HYVIN lievään masennukseen kuin lääkkeet. joten, kerrot tämän miehellesi ja liityt heti jonnekin kuntoklubille. on rahansa väärti ja muista, että tyytyväisellä äidillä on tyytyväiset lapset. ja muista, että kaikkia ei ole luotu kotiäideksi vaan he ovat parempia ja onnellisempia ihmisiä käydessään töissä. voimia.

Yhteistyössä