Mistä apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en jaksa enää

Vieras
Olen ollut kotona lasten kanssa 4 vuotta, tarkoitus oli palata töihin nyt syksyllä, mutta minut irtisanottiin taloudellisista syistä kesällä :(

Olen aivan loppu/väsynyt tähän kotona olemiseen, varsinkin, kun lapset tappelevat koko ajan. Menee itsellä hermot, kun jatkuvasti pitää selvitellä lapsien välejä ja sitten tulee huudettua :(

Sen reilut 4v olen kotona jaksanut ja nyt tuntuu, että alkaa "napsumaan" päässä.

Harrastuksia minulla ei ole, ku ei ole ystäviäkään, että voisi vaikka jonkun kanssa lenkkeillä.
Mies tekee vuorotyötä, ja suhde voi huonosti.

Lisäksi meillä ei ole tukiverkostoa tällä paikkakunnalla, jossa asumme. Eli ei saada lapsia mihinkään hetkeksikään hoitoon :o.

Töitä täältä ei ole toivoakaan löytää. Mitä ihmettä mä teen?

Ymmärrän väsymyksesi. Onpa hirveä tilanne. Sinun pitäisi nyt saada voimia ja löytää joku harrastus. Mä olen ollut kohta 13 vuotta! lasten kanssa kotona. Lapsia on kolme. Tuohon aikaan on mahtunut paljon lasten tappelua, riitelyä, lapsille olen suuttunut moneen otteeseen ,kuitenkaan vahingoittamatta heitä. Suosittelen jos sinulla on hetkeenkään vapaa-aikaa niin ota se itsellesi nyt alkuun. Rentoudu ja ajattele, mene vaikka sinne lenkille yksin, nollaa ajtuksesi, usko pois liikunta auttaa. Toinen asia onko parisuhteessanne aikaa toisillenne, jos ei ole yrittäkää järjestää, keskustele miehesi kanssa. Meillä kun lapset nukahtaa niin katsomme mieheni vaikka elokuvan sylikkäin, vietämme iltaa kahdestaan kotona. Meilläkään ei tukiverkkoa, emme voi jättää lapsia kenellekkään. Teidän pitää suunnitella ilta kotona, yhteinen ilta. Hyvä ruoka, elokuva tai musiikkia. Ja yritätte puhua asioista. Aina se ei ole helppoa, mutta helpottaa ajan kanssa kun saat puhua miehellesi. Toivon että miehesi jaksaa edes vähän auttaa sinua kotihommissa. Jos ei ota asia puheeksi. Toivon sulle kaikkea hyvää eteenpäin.

Yhteistyössä