Onko kukaan järjestämässä rippijuhlia ensi kesänä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minä stressaan jo nyt.... Missä pidetään juhlat ja mitä tarjotaan jne. Onko muilla jo selvää kaikki eli missä juhlat pidetään, ketä kutsutaan ja mitä tarjotaan...?
 
.....
No mun kummipoika pääsee ripille kesällä muttaen usko että siskollani on paniikkia, sillä kutsuu vain me kummit ja lapsen mummin ja tietty mukana tulee kummisedän perhe.

Rajaa vierasmäärä pieneksi, nin ei tule paniikkia =)
 
gg
meillä kanssa on , heinäkuulla.
meillä juhlat on ihan kotona , vieraita noin 40 toivottavasti on hyvä ilma että osa vieraista voi olla pihalla. itse meinaan tehdä tarjoomiset kunnon lämmintä ruokaa (osa vieraita tulee 150km päästä)
toiset rippijuhlat meillä nyt pari vuotta sitten esikoisen juhlia tuli stessattua paljon enemmän
 
rippilapsen äiti
meillä siis on myös. olemme uusperhe, joten kolmen suvun ihmiset tulevat juhliin. vieraita tulee noin 60 ja pihateltat olemme jo varanneet ja vähän ´ruokaa miettineet. Kuopuksemme pääsee ripille, joten siksi päätimme viimeisissä rippijuhlissa tarjota ruokaa. paljon on vielä mietinnässä ja paljon mietitty. paperille vaan listaa kaikesta, niin eiköhän se siitä pikkuhiljaa ala selkiytyä.
 
a.p.
Nämä ovat siis esikoisen juhlat =) Sukulaisia tulee eli rajaan vieraita, mutta silti tulee olemaan noin 30 henkilöä... Ja asutaan rivitaloneliössä joten stressaan, että mahdutaanko tänne vai pitääkö vuokrata jokin tila....
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja rippilapsen äiti;23409703:
meillä siis on myös. olemme uusperhe, joten kolmen suvun ihmiset tulevat juhliin. vieraita tulee noin 60 ja pihateltat olemme jo varanneet ja vähän ´ruokaa miettineet. Kuopuksemme pääsee ripille, joten siksi päätimme viimeisissä rippijuhlissa tarjota ruokaa. paljon on vielä mietinnässä ja paljon mietitty. paperille vaan listaa kaikesta, niin eiköhän se siitä pikkuhiljaa ala selkiytyä.
Mistä teillä riittää astioita noin valtavalle määrälle ihmisiä?
 
"Jepulis"
[QUOTE="vieras";23409729]Mistä teillä riittää astioita noin valtavalle määrälle ihmisiä?[/QUOTE]

No se nyt on pulmista pienimpiä, niitä on helppo ja halpa vuokrata!
 
"Piika-äiti"
Joo, meillä on sekä rippijuhlat että lakkiaiset, ja kaikki on aika selvää. Myös se on selvää, että juhlat ovat työläät ja stressaavat järjestää, kun tämä iltasarja pyörii nilkoissa.
 
Ei rippijuhlia mutta vastaava tilaisuus prome-leirin kävijälle. Vuokrataan paikallisesta pikkukahvilasta pariksi tunniksi tilat ja otetaan samasta paikasta tarjottavat niin ei tarvi kenenkään siivota eikä leipoa =).
 
Meillä on elokuussa, en vielä stressaa, mutta ajattelen kyllä asiaa joka päivä:D Ei tule kovin suurta porukkaa, ehkä 25 henkilöä, kotona juhlimme, minä teen tarjottavat. Siivouksen ulkoistamista harkitsen. Siis oikein ison suursiivouksen ottamista juhlan alla. Olisi meillä paikallaan.
 

Yhteistyössä