Onko kukaan enemmän tyytyväinen rintoihinsa kuin ennen imetyksiä ja raskauksia?

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Ja jos, niin miksi?

Mä ite oon. Ei siks, et ne ois jotenkin paremmat (ei huonot kyllä ) vaan olen vaan oppinut sit ehkä ne hyväksymään. Kun olin synnyttänyt ton toisen lapseni ja maito nousi ja sattui, pelkäsin, että ne repeilee (niinkuin repeilikin) ja toivoin, että se kipu loppuis.

Taisin sanoa ihan ääneen, että en enää ikinä valita rinnoistani, kun se kipu vaan loppuu. Enkä ole valittanut.

vieras
Mulla oli ennen lapsia isohkot rinnat ja tuntu että kaikki aina tuijotti niitä. Lisäksi olin aika kova urheilemaan ja olivat "tiellä" ja useat paidat ei istuneet päälle kunnolla (vyötäröltä sit kauheen leveet) Nyt kaksi lasta imettäneenä rinnat on pienentyneet huomattavasti ja oon todella onnellinen! Vaikka ovatkin vähän tommoset roikkuvat lapaset ni onneksi mieheni ei oo tissimiehiä vaan tykkää enemmän tuijotella tuotä pyllyä ;) !

Tumpula
Ennen lapsia mä pidin rintojani surkean pieninä ja täysin epäonnistuneina.

Kun sitten sain lapset ja nuo mun surkeat rupsakkeet onnistui niille molemmille ensimmäisen elinvuoden kaikki maidot tuottamaan, totesin että ei ne niin epäonnistuneet olekaan. Hoitivat varsinaisen tehtävänsä hyvin. Eihän ne kovin nätit ole ja kokokin on kutistunut entisestä a:sta aa:han mutta ei mua häiritse. Mä tykkään noista, näytän sirolta pienillä rinnoilla.

Yhteistyössä