Onko kotihoidontuki maksettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
Meille ei ole tullut.
Netissä lukee ettei maksua ole voitu suorittaa ajallaan.
Nyt jonottelen sinne lapsiperheille tarkoitettuun palvelunumeroon mutta siellä tuntuu olevan ruuhkaa kun kestää..

Ei ollu loppunu rahat =)
Olivat lähettäny mulle jonku tarkistus lapun elokuun puolessa välissä... käsitin sen niin että se palautetaan vain jos hakee tosta esikosta sitä lisää mut olin jo laskenu että meillä tulot ylittyy ettei sitä saatais joten en lähettäny takas.

Mut joo aikas kauan sain jonotella puhelimessa niin siks kyselin että onko niillä nyt ollu joku kämminki siellä ja sen takia ruuhkaa puhelinpalvelussa.

Sain asian onneks selvitettyä puhelimessa ja laittavat rahan maksuun parin päivän sisään. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Ei ollu loppunu rahat =)
Olivat lähettäny mulle jonku tarkistus lapun elokuun puolessa välissä... käsitin sen niin että se palautetaan vain jos hakee tosta esikosta sitä lisää mut olin jo laskenu että meillä tulot ylittyy ettei sitä saatais joten en lähettäny takas.

Mut joo aikas kauan sain jonotella puhelimessa niin siks kyselin että onko niillä nyt ollu joku kämminki siellä ja sen takia ruuhkaa puhelinpalvelussa.

Sain asian onneks selvitettyä puhelimessa ja laittavat rahan maksuun parin päivän sisään. =)

hyvä homma että asia selvisi:)

Yhteistyössä