Onko kotiäidillä oikeus lähteä viikon etelänmatkalle Yksin?Mitä ajattelisit vastaavasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli itsellä 5 ja 7v lapset,kotona ollut kaikki nämä vuodet,nyt huvittaisi lomien aikana ottaa oma viikko vain itselle että lapset jäisivät isänsä kanssa kotiin...

Katsoin vain suomenkin hotellien hintoja niin halvemmaksi tulis lähteä etelään viikoksi...uskaltaako ensinnäkin lähteä,ikinä en ole yksin matkustanut ja toisekseen mitäs ympäristö mahtaa tuumata??

Avioliittokaan ei ehkä ihan parhaassa iskussa,ajattelin senkin tulevaisuutta siellä miettiä..

Onko kellään kokemusta?

Mina kayn joka vuosi viikon ulkomaan matkan kavereitten kans ja jatan miehen ja 2 lasta kotiin. Hienosti ovat parjanneet ja mulla ollu kivaa ja rentouttavaa. Suosittelen :)

Oikeastaan riippuu kenen rahoilla lähdet. Jos lähdet miettimään otatko eron miehestäsi miehesi tienaamilla rahoilla niin aikamoinen moraalinen ristiriita :/ Tavallaan mielestäni sinun pitäisi silloin tehdä jotain itse. Kuten mennä kaverin mökille yms.

Kotirouva kun olen itsekkin niin ymmärrän, että lastenhoitaminenkin on työtä.

Mutta jos fyrkat ovat perittyjä yms. niin anna palaa vaan. Kyllä mäkin miehen rahoilla matkustelen, mutta ymmärrän, että hän on todellakin tehnyt töitä joka pennin eteen.

Yhteistyössä