onko korsetti/korseletti seksikäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipide kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielipide kiitos

Vieras
mitä mieltä olette, kannattaako sellainen ostaa ( miestä ilahduttaakseni ), vai teenkö itsestäni naurettavan?

olen aika muodokas (lihava, kyllä, ennenkuin joku muu sen ennättää kirjoittamaan ) ja pelkään, että näytän ihan porsaalle sen korsetin kanssa.. :/

Jos se omasta mielestäsi pukee sinua, niin mikä ettei!
Tosin ei niinkään miestä miellyttämään, jospa tuntisit itsekin itsesi seksikkääksi se ylläsi =)

Entäpä alusasuna juhlamekon kanssa, olisiko sille sellaistakin käyttöä?

Jos se omasta mielestäsi pukee sinua, niin mikä ettei!
Tosin ei niinkään miestä miellyttämään, jospa tuntisit itsekin itsesi seksikkääksi se ylläsi =)

Entäpä alusasuna juhlamekon kanssa, olisiko sille sellaistakin käyttöä?

ei varmaankaan tulis käytettyä muuten, kuin kerran :D jos sillä saisi vipinää makuuhuoneeseen..

sen takia meinasinkin ostaa sellaisen edullisen, lindexiltä tai henkkamaukalta. turhaan tuhlaisin usean kymmenen euron korsettiin, jos sitä ei tulekaan käytettyä kertaa enempää :/

Osta pois, kuhan on oikean kokoinen siulle.
Meillä ainakin mies tykkää kun välillä laitan päälle korseletin ja sukat. :D

epäilen, että mies vaan nauraa koko asialle.. minusta itsestäni nuo korsettikuvat näyttää tosi seksikkäälle ja luulen, että itsekin kokisin olevani seksikäs sellainen yllä.. totuushan on tietysti toisenlainen, kun tälläinen XL-kokoinen nainen siihen korsettiin pukeutuu, kuin nuo mallikuvien s-kokoiset naiset.

ja missä tilanteessa sen osaisi laittaa ja se päällä esiintyä. tuntuis höntille ajatukselle, että keimailisin täällä korsetti päällä, kun mies tulee töistä kotiin. silloin se ainakin vaan tuhahtaisi ajatukselle :/

[QUOTE="aloittaja";25567418]ei varmaankaan tulis käytettyä muuten, kuin kerran :D jos sillä saisi vipinää makuuhuoneeseen..

sen takia meinasinkin ostaa sellaisen edullisen, lindexiltä tai henkkamaukalta. turhaan tuhlaisin usean kymmenen euron korsettiin, jos sitä ei tulekaan käytettyä kertaa enempää :/[/QUOTE]

Noi Boutique Lou Loun korsetit esim. on paljon hienompia, ja monissa hinta 30 euron pintaan. Eihän paljon sen halvemmalla saa noista ketjuliikkeistäkään.

[QUOTE="aloittaja";25567631]epäilen, että mies vaan nauraa koko asialle.. minusta itsestäni nuo korsettikuvat näyttää tosi seksikkäälle ja luulen, että itsekin kokisin olevani seksikäs sellainen yllä.. totuushan on tietysti toisenlainen, kun tälläinen XL-kokoinen nainen siihen korsettiin pukeutuu, kuin nuo mallikuvien s-kokoiset naiset.

ja missä tilanteessa sen osaisi laittaa ja se päällä esiintyä. tuntuis höntille ajatukselle, että keimailisin täällä korsetti päällä, kun mies tulee töistä kotiin. silloin se ainakin vaan tuhahtaisi ajatukselle :/[/QUOTE]

no jos vaikka otat asenteen että olet seksikäs nainen vaikka säkkipäällä niin totta helkkarissa näytät hyvälle korsetissa. korkkarit kehiin, meikki ja laitat hiukset. pientä hemmottelua miehelle ;) viikonloppuun ettei vain ole hoppu mihinkään ;)

noniin, nytpä sit kävin ostamassa sen korsetin, ihan vaan lindexiltä, mutta kuitenkin. mukaan lähti vielä stringit ja mustat stay-up sukat. korsetissa itsessään oli sukkanauhaliivi kiinteenä, niin ei tarvinnut sitäkään ostaa erikseen.

itsellä ainakin on tosi seksikäs olo tuo päällä ja on kyllä kumma, jos ei miehellä viisari värähdä. jospa tämä pitkä ja piinaava miehen pihtaus loppuis tänään :)

[QUOTE="aloittaja";25573504]noniin, nytpä sit kävin ostamassa sen korsetin, ihan vaan lindexiltä, mutta kuitenkin. mukaan lähti vielä stringit ja mustat stay-up sukat. korsetissa itsessään oli sukkanauhaliivi kiinteenä, niin ei tarvinnut sitäkään ostaa erikseen.

itsellä ainakin on tosi seksikäs olo tuo päällä ja on kyllä kumma, jos ei miehellä viisari värähdä. jospa tämä pitkä ja piinaava miehen pihtaus loppuis tänään :)[/QUOTE]

Jospa se johtuukin koostasi ettei viisari värähdä. Ryhävalas on ryhävalas, vaikka sitten korsetissa!!

[QUOTE="Mies";25573541]Jospa se johtuukin koostasi ettei viisari värähdä. Ryhävalas on ryhävalas, vaikka sitten korsetissa!![/QUOTE]

Laitapa nikkisi uusiksi, munaton! :laugh:

[QUOTE="Mies";25573541]Jospa se johtuukin koostasi ettei viisari värähdä. Ryhävalas on ryhävalas, vaikka sitten korsetissa!![/QUOTE]

totta.. :(

jos ei tämäkään keino auta, niin kai se sitten on vaan kärsittävä tai aloitettava raju laihduttaminen. :(

[QUOTE="aloittaja";25573577]totta.. :(

jos ei tämäkään keino auta, niin kai se sitten on vaan kärsittävä tai aloitettava raju laihduttaminen. :([/QUOTE]

Mä olen kelvannut omalle miehelleni mitä parhaiten silloinkin, kun olin 170/86 mitoissa. Korsetissa eritoten. Ja se oli kokoa XXL, eli en ollut pieni.

Tukka kivasti, vähän meikkiä ja korkkarit, eikä miehelle tule pieneen mieleenkään valittaa mistään. Jos tulee, kyseessä on muuten vain tyhmä yksilö, joka ei tajua hyvän päälle.

syitä kai voi olla "miljoonia" miehen haluttomuuteen/kyvyttömyyteen... olen "pläski" muttei se miestäni haittaa... kieltäytyä hän voi kyllä, mutta silloin syynä ollut esim vakava riita

Jos ukkos ei diggaa susta nii se o pamahtanu homoks, ei siinä sen kummempaa oo. Tarkista ettei se netissä stsiigaa jotan hinttari sivustoja yms.. Kyllä mulla viisari värähtää räjähtää naisellisille muodoille, ei nää mallikuvastojen ruipelot sytytä yhtään nehä o iha anorektikkoja joka iikka. Mun mielestä hivenen kiusottelevasti verhottu pukeutuminen lisää kutinaa paremmin kun täys alastomuus

Yhteistyössä