A
AP
Vieras
Miten te muut eronneet olette käytännössä aloittaneet uuden parisuhteen? Tarkoitan siis että MILLOIN sitä miestä olis tarkoitus oikeasti nähdä? Lapseni on kyllä jonkun verran isällään, mutta olen jotenkin tosi varovainen sen kanssa, etten halua ketään "ylimääräistä" omaan kotiini kun lapsi on kotona. Jotenkin ahdistaa edellisen parisuhteen varjot, ja pelkään että joku tulee mun kotiin, valmiisiin kuvioihin "pomottelemaan." Toisekseen, en ole sellainen ihan perinteinen äiti-tyyppi. Monet mun ystävistäni ei näe mua kuin vapaa-iltoina, eikä niillä varmasti ole kovin selkeää käsitystä siitä millaista mun elämäni OIKEASTI on. Kaikenlaisia säätöjä tässä on pyöritelty, mutta nyt löysin sellaisen tyypin, josta haluaisin pitää kiinni. Kyllä se tietää että mulla on lapsi, mutta mä en oikein tiedä ymmärtääkö se ihan tosissaan millaista mun elämä on. En oikein osaa kuvitella viettäväni aikaa kolmistaan, ennenkuin olen tosi varma tunteistani. Myös vähän kummittelee sellainen muisto, kun tapailin yhtä toista miestä, niin se kävi kylässä kerran tai kaksi niin, että lapsi oli mennyt jo nukkumaan. Tietysti lapsi heräsi yöllä itkemään, ja mies vaivaantui ja lähti. (Siis ihan kahviteltiin silloin tai jotain, ei harrastettu seksiä.)
...Miten muut ootte pitäneet yhteyttä, tutustuneet, tapailleet miehiä? Tuntuu et jos nähdään vaan kahden viikon välein, ni tää ei etene mihinkään, ja koko juttu vaan jotenkin kuihtuu pois...
...Miten muut ootte pitäneet yhteyttä, tutustuneet, tapailleet miehiä? Tuntuu et jos nähdään vaan kahden viikon välein, ni tää ei etene mihinkään, ja koko juttu vaan jotenkin kuihtuu pois...