Onko koolla väliä? Rehellisesti?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Sanna"
Rannettasi paksumpi? Voiko tollasta ees olla, siis joko niin laihaa naista tai niin valtavaa penistä... Tai siis, ei kyl kuulosta mitenkään siltä, että sillä polliisilla nyt ois ollutkaan sit mitenkään pieni :D
On se mahdollista. Minulla oli ex, jonka vehkeen ympärille sormeni eivät ulottuneet. Oman ranteeni ympärille sormet taas menevät vähän päällekäin. Tosin en tiedä, miten ap on mitannut.

Ap taitaa kuitenkin selittää halkaisijaa, eikä ympärysmittaa. Kolmen sormen levyinen halkaisija kuulostaa todella isolta, kaksi normaalilta/pienehköltä.

Molemmat ääripäät ovat huonoja. Taidoilla voi kuitenkin kompensoida koossa olevia puutteita.
 
"marko"
[QUOTE="Minna";26091759]Miten niin ei voi olla? Itse olen ollut miehen kanssa jonka penis oli mun pikkurillin paksuinen eikä se pituus enempää ollut kuin pikkurillin. Ja tämä siis kullin ollessa seisokissa.[/QUOTE]

Jotenkin minä en pysty uskomaan näihin " pikkurillin kokoisiin" peniksiin - ei niin pieniä voi olla. Siis naisen pikkurillin kokoinen penis, kuulostaa todella pieneltä.

Oma penikseni on myös pieni ( vaikka tilastojen mukaan normaali) 14 senttiä pituutta ja 4 senttiä halkaisija.

Minkälaista se on kun housut on otettu pois ja selviää että pieni on?
 
"vieras"
No sanotaanko vaikka näin, että jos miehen taidot olisivat edes vähän olleet samanlaiset kuin muut eleet antoivat ymmärtää niin pienen koon olisi voinut antaa anteeksi.. mutta ne eivät olleet. Veikkaan että mies antoi suuseksiä ekan kerran eikä todlelakan tiennyt mitä pitää tehdä?! Ulkonäkö viestii naistenmiehestä, taidot neitsyestä!
 
fiupoks
Yhdellä entisellä satunnaispanolla oli minun mielestäni liian pieni.. Tai sitten vaginani oli liian suuri sille. ;) Pituutta ehkä 10cm (pituus oli jopa ok, yli15cm penis poikkeuksetta sattuu tökkiessään kohdunkaulaan), mutta paksuutta oli ehkä kahden kapean sormen verran (esim. pikkurilli ja nimetön). Se kikkeli oli ihan sopiva suuhun, mutta ei muuhun. :( Ikinä en kehdannut asiasta sanoa, mutta ihan normaali pano ei tuntunut oikeastaan miltään.
 
"Minna"
[QUOTE="marko";26091792]Jotenkin minä en pysty uskomaan näihin " pikkurillin kokoisiin" peniksiin - ei niin pieniä voi olla. Siis naisen pikkurillin kokoinen penis, kuulostaa todella pieneltä.

Oma penikseni on myös pieni ( vaikka tilastojen mukaan normaali) 14 senttiä pituutta ja 4 senttiä halkaisija.

Minkälaista se on kun housut on otettu pois ja selviää että pieni on?[/QUOTE]

Oletko tosissasi?!? No kyllä todellakin on noin pieniä peniksiä, että päivitäpä tietosi! Aika hemmetin tietämätön pitää ihmisen olla jos ei usko olevan todella pieniä peniksiä.

On todella pieniä peniksiä ja sitten on vielä näitä:
Mikropenis – Wikipedia

Mikropenis
 
Veikkaan että joskus miehet kompensoi pieniä vehkeitä treenaamalla kroppaa.. Itsellekkin sattunut kaksi seksikumppania joilla oikeasti etusormen paksuinen vehje, kroppa todella treenattu. Itse en pystynyt olemaan suhteessa sellaiseen mieheen.
Surullista kyllä, että kyse on asiasta johon mies itse ei pysty mitenkään vaikuttamaan.
Kannattaisi kyllä opetella muuten näppäräksi :) seksihommissa, niin voisi kompensoida tilannetta sillä tavalla.
 
****
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;26091857:
Veikkaan että joskus miehet kompensoi pieniä vehkeitä treenaamalla kroppaa.. Itsellekkin sattunut kaksi seksikumppania joilla oikeasti etusormen paksuinen vehje, kroppa todella treenattu. Itse en pystynyt olemaan suhteessa sellaiseen mieheen.
Surullista kyllä, että kyse on asiasta johon mies itse ei pysty mitenkään vaikuttamaan.
Kannattaisi kyllä opetella muuten näppäräksi :) seksihommissa, niin voisi kompensoida tilannetta sillä tavalla.
moni mies jolla on pieni tai ainakin omasta mielestä pieni treenaa salilla tai hankkii hienon auton, myös lyhyet miehet joilla normaali penis treenaavat tai kompensoivat lyhyyden maallisella mammonalla.
 
Peniksen Pidentäjä - https://prolongsystem.net Tuotetta pitää käyttää säännöllisesti. Vuoden aikana olen käyttänyt sitä miltei 300 tunnin ajan. Tulokset ovat huikeita! Pituus erektiossa on kasvanut 20 %! On vähän haastavaa löytää hyvä pito ilman että se liukuu pois penikseltä, mutta olenlöytänyt oman tapani. Suosittelen tuotetta kaikille, jotka haluavat kasvattaa peniksen kokoa, mutta ole kärsivällinen! Tulokset tulevat kylläajallaan. Muutaman kuukauden käytön jälkeen kyllä huomaa peniksen kasvaneen. Penikseni on jo 3 cm suurempi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mulla oli eilen uber huono seksikokemus..
Olin kuudetta kertaa miehen kanssa treffeillä, hänen kotonaan.. Oli kiva ilta, jäin yöksi kun molemmilla oli tänään vapaa ja kaksoset ovat mummin mukana reissussa. Yksi asia johti toiseen ja sain todeta miehellä olevan pienin elin jonka olen IKINÄ nähnyt.. Tämän lisäksi mies oli aivan tumpelo. plaaaaah! Kaikinpuolin ihana mies ja tämä kyllä nyt pilasi kaiken. En odota edes seuraavaa seksikertaamme, en tosiaan halua edes hetkeen..Odotin jotain ihan muuta!!! Mies on erittäin maskuliinen, atleettinen, adonis suorastaan. Poliisi ammatiltaan vaikkei se nyt sukuelimen kokoon millään tavalla liitykään mutta silti..

Onko kohtalotovereita? Miten te pääsitte yli tällaisesta tilanteesta?

Korostan edelleen sitä että meillä synkkaa TODELLA hyvin! ...Ja anteeksi jos kuulostan turhamaiselta. Itse ajattelen tai ainakin ajatteLIN että koolla on väliä.....
Sama homma, siksi käyn talleilla nykyään.
 

Yhteistyössä