Onko koolla väliä? Rehellisesti?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mulla oli eilen uber huono seksikokemus..
Olin kuudetta kertaa miehen kanssa treffeillä, hänen kotonaan.. Oli kiva ilta, jäin yöksi kun molemmilla oli tänään vapaa ja kaksoset ovat mummin mukana reissussa. Yksi asia johti toiseen ja sain todeta miehellä olevan pienin elin jonka olen IKINÄ nähnyt.. Tämän lisäksi mies oli aivan tumpelo. plaaaaah! Kaikinpuolin ihana mies ja tämä kyllä nyt pilasi kaiken. En odota edes seuraavaa seksikertaamme, en tosiaan halua edes hetkeen..Odotin jotain ihan muuta!!! Mies on erittäin maskuliinen, atleettinen, adonis suorastaan. Poliisi ammatiltaan vaikkei se nyt sukuelimen kokoon millään tavalla liitykään mutta silti..

Onko kohtalotovereita? Miten te pääsitte yli tällaisesta tilanteesta?

Korostan edelleen sitä että meillä synkkaa TODELLA hyvin! ...Ja anteeksi jos kuulostan turhamaiselta. Itse ajattelen tai ainakin ajatteLIN että koolla on väliä.....
 
"alkup"
Mutta onko sillä PIENUUDELLA sitten merkitystä? Pieni voi olla, tai suuri mutta onko sillä väliä...? Noin niinku arkielämässä?
Itse olen tosi aktiivinen ja mielestäni seksi on todella iso osa parisuhdetta. Asiaa pahentaa se että eksälläni oli taasen aivan täysin vastakohta, omaa rannettani paksumpi meisseli housuissa joten vertailukohta ei ainakaan ole paras mahdollinen...
 
Minusta sillä ei ole väliä, jos rakkaudesta puhutaan.. Jos hyvästä seksistä, niin silloin sillä on jo enemmän väliä. Pitäs olla sopiva, ei mini muttei jättikään. Hyvä suhde vaatii paljon kaikkea, myös hyvää seksiä..

Sun pitää vaan koittaa keksiä jotain vaihtoehtoista, jotta voisit nauttia seksistä tuon miehen kanssa..?
 
lupsu
mulla oli 20- vuotiaana samanlaisia kokemuksia koska tyypit oli kännissä eli silloin ei "ehkä" olla ihan kunnossa.Pieni koko voi olla harhaa, ehkä ei seiso kunnolla jos ei ole paljon kokemusta (hänellä siis) Miehelläni ei ole iso vaikka on saman tyyppinen kuin sinun unelma mies, mutta on ainoa joka vie minut hurmokseen....Luulen, että naisella rakkaus on kaiken a ja o.Sitten, kun rakastaa, alkaa kaikki menemään hyvin ja pienet asiat unohtuu.
 
---
[QUOTE="alkup";26091682]Mutta onko sillä PIENUUDELLA sitten merkitystä? Pieni voi olla, tai suuri mutta onko sillä väliä...? Noin niinku arkielämässä?
Itse olen tosi aktiivinen ja mielestäni seksi on todella iso osa parisuhdetta. Asiaa pahentaa se että eksälläni oli taasen aivan täysin vastakohta, omaa rannettani paksumpi meisseli housuissa joten vertailukohta ei ainakaan ole paras mahdollinen...[/QUOTE]

Ja silti siitä tuli sun exä. Joten ei sen koko ainakaan pidä suhdetta pystyssä.Älä vertaa ainakaan entiseen. JA MIKÄ SITTEN ON PIENI?
 
"..."
[QUOTE="alkup";26091690]No pituutta ehkä seisokissa 13cm? ja kahden tai max kolmen sormen paksuinen... Todella pieni![/QUOTE]

Itselleni ei sillä pituudella ole mitään merkitystä, paksuudella sen sijaan on. Sellainen todella pitkä, ruippa elin on kamalinta mitä tiedän.
 
[QUOTE="alkup";26091682]Mutta onko sillä PIENUUDELLA sitten merkitystä? Pieni voi olla, tai suuri mutta onko sillä väliä...? Noin niinku arkielämässä?
Itse olen tosi aktiivinen ja mielestäni seksi on todella iso osa parisuhdetta. Asiaa pahentaa se että eksälläni oli taasen aivan täysin vastakohta, omaa rannettani paksumpi meisseli housuissa joten vertailukohta ei ainakaan ole paras mahdollinen...[/QUOTE]

Rannettasi paksumpi? Voiko tollasta ees olla, siis joko niin laihaa naista tai niin valtavaa penistä... Tai siis, ei kyl kuulosta mitenkään siltä, että sillä polliisilla nyt ois ollutkaan sit mitenkään pieni :D
 
wewew
Ei kai kenelläkän voi olla 2 sormen paksuista? Vai miten paksut sormet sinulla on?
Ja exällä muka rannetta paksumpi? :D

Its ekysymykseen, kyllä koolla on väliä. Sen pitäisi olla sellainen omaan looraan sopiva. :)
 
---
[QUOTE="alkup";26091690]No pituutta ehkä seisokissa 13cm? ja kahden tai max kolmen sormen paksuinen... Todella pieni![/QUOTE]
Voi sinua,eihän se ole pieni,vaan ihan normaalin rajoissa!
 
"alkup"
no hoikka oon kyllä, mittasin ranteeni ja sen paksuus on 14cm. Olen ihan oikeasti joskus leikilläni pistänyt ranteeni eksäni elimen viereen seisokissa ja verrannut niitä ja olivat saman paksuisia.. tiedän kyllä että eksällä oli valtava mutta kyllä tämä oli reilusti puolta pienempi.
 
Tämä selkeää!
[QUOTE="alkup";26091690]No pituutta ehkä seisokissa 13cm? ja kahden tai max kolmen sormen paksuinen... Todella pieni![/QUOTE]

Suomalaisen peniksen keskiverto erektiopituus on 13,52 cm joten, se on ollut juuri keskikokoinen eikä mikään tosipieni ja tuo paksuus on ilmeisesti ollut poliisin peniksessä noin grillimakkaranluokkaa.

Missäs kunnossa se sinun alapääsi oikein on, taitaa olla aika löysää tavaraa?
 
"Minna"
[QUOTE="alkup";26091690]No pituutta ehkä seisokissa 13cm? ja kahden tai max kolmen sormen paksuinen... Todella pieni![/QUOTE]

No tuohan kuulostaa aivan normaalin kokoiselta. Olet vain tainnut oppia liian hyvälle exäsi kanssa.

Katsoin omaa rannetta ja kauhistellen mietin, että jos tuon paksuinen penis pitäisi muhun tunkea niin voi apua! Rajansa sillä isollakin koolla! Mielummin aivan normaalin kokoinen kuin liian iso tai pieni.
 
"Minna"
[QUOTE="alkup";26091729]no hoikka oon kyllä, mittasin ranteeni ja sen paksuus on 14cm. Olen ihan oikeasti joskus leikilläni pistänyt ranteeni eksäni elimen viereen seisokissa ja verrannut niitä ja olivat saman paksuisia.. tiedän kyllä että eksällä oli valtava mutta kyllä tämä oli reilusti puolta pienempi.[/QUOTE]

Aikuisen terveen naisen ranteen ympärys ei ole vain 14cm.
 
"alkup"
[QUOTE="Minna";26091775]Aikuisen terveen naisen ranteen ympärys ei ole vain 14cm.[/QUOTE]

Ranteistako se terveys katsotaan? Hoikka on eriasia kuin laiha. Olen 165cm ja 56kg ja täysin normaalipainoinen!
 

Yhteistyössä