V
vierailija25364
Vieras
Ostettiin polkupyörän peräkärry, alkuun oli ongelmia kun ei ollut ohjeita, mutta olivatkin laittaneet ne sähköpostilla. Muuten meni mukavasti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olipa suorastaan lohdullista kuulla, että joku toinenkin on pettynyt, Tilasin kuukausi sitten kauniin baarijakkaran keittiötuolikseni ja hartaasti odotin sitä. Sain jopa tiedotuksen kyseisestä firmasta, että tulo on lähetetty, mutta sitä ei i ilmaantunut postiin, olin saanut seurantanumerotkin. Lopulta laitoin wsähköpostikyselyn, johon kyllä kiitettävän pian ja ystävällisesti vatattiin, luvattiin tarkastaa minne tulo on joutunut. Sitä ei löydetty, pyysin rahat takaisin ja ne kyllä maksettiin lennossa. Ei uskoisi kotimaiseksi yritykseksi. Tilasin nyt Saksasta samanlaisen tilalle. Saa nähdä kuinka siellä kunnostaudutaan. Olen ollut saksalaisen verkkokaupan asiakas toistakymmentä vuotta, enkä tähän mennessä ole joutunut pettymään.En omalla kokemuksella suosittele kyseistä verkkokauppaa, tilasimme puutarhakalusteet heinäkuun puolivälissä ja nyt, syyskuussa, tuoleja ei ole saatu kootuksi! Osat tuli kiinnittää ruuveilla, joita ei ollut mukana ja niitä ei ole siis vieläkään tullut. Pöytälevy oli lasinen ja se pysyy paikallaan ns. tutin avulla, mutta ei niitäkään ollut mukana kuin osa!
Ei kannata tilata, roskaa on tavarat, ei samat vuin kuvauksissa luvataan, ovat jo valmiiksi rikki ja osat puuttuu. Palautukset ei onnistu koska kun valitat sinut blokataan jonnekkin listalle niin ettet kookaan kuule heistä enää mitään. Menetät rahasi vaan kun Preecon kanssa asioit.
Tuote ei ollut se, mitä mainostettiin.
Soitettuani asiakaspalveluun, selvisi, että sellaista tuotetta ei ole olemassakaan heillä (eikä koskaan ole ollutkaan) mitä omilla sivuilla mainostavat ja minkä olin tilannut. Lähettävät "vastaavan" huonommilla ominaisuuksilla. Edelleen silti mainostavat sitä parempaa tuotetta.
Varmaan moni jättää palauttamattakin sen väärän tuotteen, kun eivät viitsi nähdä vaivaa.
Eikö Vauvakulma ole tätä samaa Preecoa. Tuotteista täytyy kuitenkin todeta. että halpa hinta, mutta olen ollut tyytyväinen. Myös takuuseen. vaikka ongelmia matkalle mahtui.