Onko kokemuksia verkkokaupasta preeco.fi?? kukaan ostanu sieltä niitä vaunusettejä,vaunuja tai muuta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tietämätön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä mies osti tuolta kasvihuoneen kesällä. Perille tuli ja ei ollut ongelmia. Kannattaa seurata niiden varaston loppuunmyynti sivua, saatiin kasvihuone tosi halvalla sieltä :)
 
En todellakaan suosittele!Ostimme sieltä parisängyn,joka ei kestä normaalipainoa!Puusäleet tipahtaa koko ajan paikoiltaan, kyllä veetuttaa!!! Kun valitin asiasta, tarjosivat 20 euron hyvityksen...siis 20 euroo!!!! Kysyin niiltä, että onko tää joku vitsi.Vastausta odotellessa.....
 
Itsellä jäi kyllä positiivinen kuva ko. kaupasta. Kävin hakemassa ihan paikanpäältä painot pojalle kuntosaliin :) En olisi aikaisemmin uskaltanut kyllä tilata netissä kun luin tätä ketjua, mutta ehkä siellä on meininki muuttunut.
 
Me tilattiin puutarhakalusteet. Perjantaina lähti tilaus ja maanantaina kalusteet tulivat kotiovelle! :) Kaikki osat olivat mukana ja olivat samanlaiset kun tuotekuvissakin.
Yhdessä tuolissa tosin jotain häikkää, mutta lähettävät meille uuden 1-3päivän kuluessa!

Ei mitään negatiivista sanottavaa, toisin kun vastaavasta nettikaupasta, Trademaxista, josta aluksi tilattiin terassikalusteet. Toimitus piti olla 5-8päivää. Kun soiteltiin perään viikon jälkeen, sanottiin että tuolit ja pöytä tulevat erikseen, tuolit toukokuun lopussa ja pöytä heinäkuun alussa... Niin päätettiin perua tilaus ja tilata Preecolta. Enkä voi kun kehua :)
 
Ei ole muuttunut meininki. Tilattiin puutarhakalusteet ja sivustolta sai vaikutelman, että ovat yhteensopivat. Paketit tulivat erikseen viikon välein. Eka paketti avattiin ja laatu ei ollut ihan luvatun mukaista. Noh, onpa ainakin halpa ja jäätiin odottamaan toista pakettia. Samaa laatua, mutta osat eivät sopineetkaan yhteen. Toinen paketti palautetiin, toinen paketti jäi palauttamatta, kun oltiin ehditty kierrättää myyntipakkaus.
Eli ensikokemus on viimeinen - ei laatukamaa - mutta hinnatkin ovat halvat. Nyt jää nähtäväksi, tuleeko rahat takaisin.
Elämäni ensimmäinen verkkokauppahazardi!
 
Olin tilaamassa puolipyoreän aurinkovarjon ja varjon jalan. Ennen tilausta soitin Preecoon muutama minuutti ennen sulkemisaikaa kyselläkseni tietoja varjosta. Puhelun perusteella kaiken piti olla kunnossa.
Aamulla tilausta tehdessäni järjestelmä ilmoitti saldopuutteesta. Soitin jälleen Preecoon ja siellä vastasi toinen henkilö. Hän sanoi, että saldoja on Saksan varastossa, hän siirtää niitä Preecon omille saldoille. Tein tilauksen. Päivän parin päästä sain sähköpostin, että varjon jalustaa ei ole varastossa saldoista huolimatta. Koska tilaus oli jo maksettu, Preeco hyvitti varjon jalan hinnan tililleni. Loppujen lopuksi sain Jyskistä 10 kiloa painavamman jalustan, jonka poistohinta oli puolet Preecon poistohinnasta.
Olin puhelimessa varmistanut, että varjon korkeutta voi säätää. Nyt kun asensin varjon, huomasin, että korkeutta ei voi säätää.
Kaikkien kommervenkkien ja vajaan 10 soittokerran jälkeen tavara ei ollut kuitenkaan luvatun mukainen. En voi suositella Preecoa kenellekään.
 
Tilasin kunertin vaunut/raattaat/turvakaukalon isofixillä. Hinta-laatusuhde ihan ok, 530€. Halvalla ei saa niin hyvää, mutta kelpaa. Vaunut puoltavat vähän, eikä kaukalo ole paras mahdollinen vastasyntyneelle, koska siinä ei ole tukityynyä. Ei muuta valitettavaa.

Nyt on tulossa Thulen peräkärry pyörään. Laatukärry, mutta täältä halvimmalla.

Suosittelen.
 
En omalla kokemuksella suosittele kyseistä verkkokauppaa, tilasimme puutarhakalusteet heinäkuun puolivälissä ja nyt, syyskuussa, tuoleja ei ole saatu kootuksi! Osat tuli kiinnittää ruuveilla, joita ei ollut mukana ja niitä ei ole siis vieläkään tullut. Pöytälevy oli lasinen ja se pysyy paikallaan ns. tutin avulla, mutta ei niitäkään ollut mukana kuin osa!
Olipa suorastaan lohdullista kuulla, että joku toinenkin on pettynyt, Tilasin kuukausi sitten kauniin baarijakkaran keittiötuolikseni ja hartaasti odotin sitä. Sain jopa tiedotuksen kyseisestä firmasta, että tulo on lähetetty, mutta sitä ei i ilmaantunut postiin, olin saanut seurantanumerotkin. Lopulta laitoin wsähköpostikyselyn, johon kyllä kiitettävän pian ja ystävällisesti vatattiin, luvattiin tarkastaa minne tulo on joutunut. Sitä ei löydetty, pyysin rahat takaisin ja ne kyllä maksettiin lennossa. Ei uskoisi kotimaiseksi yritykseksi. Tilasin nyt Saksasta samanlaisen tilalle. Saa nähdä kuinka siellä kunnostaudutaan. Olen ollut saksalaisen verkkokaupan asiakas toistakymmentä vuotta, enkä tähän mennessä ole joutunut pettymään.
On tosi kurjaa, kun joutuu kärsimään sellaisen pettymyksen kuin teille kävi. Baarikakkara n ostajamummo.
 
Älkää koskaan tilatko Preeco.fi:ltä mitään! Ei ainakaan lastenrattaita. Ostimme Kunert Vip yhdistelmärattaat joilla kahden vuoden takuu. Renkaat rupesivat melkein heti irtoamaan. Eli todella vaaralliset ovat. Asiakaspalvelu on törkeätä eivätkä he suostu palauttamaan meille rahoja tai purkaamaan kauppaa. Olemme nyt olleet Kuluttajaneuvontaan yhteydessä ja tehty ilmoitus Turvallisuus- ja kemikaalivirastoon (Tukes). ja toivomme parasta.
 
Hei, Laitan tänne tämän samanlaisen viestin minkä kirjoitin jo suomi24 samanlaiseen keskusteluun, mutta vastailen myös täällä jos on kysyttävää jatkossa :)

Kuten keskustelut osoittavat meillä ei ole täällä Preecolla mennyt ko. tilauksen kanssa kaikki putkeen! Olemme näistä harmissamme ja pyrimmet tietenkin välttämään ko. tilateen viimeiseen asti(tuotteiden valinnassa, asiakaspalvelussa, reklamaatioissa jne..). Valitettavasti en voi niiden taustoja ruveta sen enempää kaivelemaan ja näyttämään asian mahdollista toista puolta. Joka tapauksessa syy näissä kaikissa on meidän ja otamme siitä täyden vastuun.

Olemme olleet markkinoilla vuodesta 2012 lähtien, aloitimme 4 opiskelijan voimin hommat ja joka vuosi haluamme tulla paremmiksi ja paremmiksi. Kasvamme edelleen ja sitä ei tapahtuisi jos myisimme huonoa tavaraa tai meidän palvelu olisi huonoa. Sekin on hyvä huomata, että usein keskustelupalstoille päätyy asiakkaat joille kaikki ei ole mennyt niin kuin pitää tai henkilöt jotka ovat ensin uhkailleet tekevänsä 10 eri arvostelua jolleivat saa tuotetta ilmaiseksi(näitäkin valitettavasti löytyy).

Meillä käy vuosittain kymmeniä tuhansia asiakkaita, joten joukkoon mahtuu myös epäonnistuneita kauppoja ja niistä tuskin pääsemme koskaan täysin eroon. Olemme kuitenkin tehneet lupauksen vuodelle 2018 olla avoimempia ja pyrkimään entistä parempaan asiakastyytyväisyyteen.

Hyvää uutta vuotta ja vastailen mieluusti kysymyksiin! : )

Ystävällisin terveisin,
Juha-Matti Raappana
j-m@ptg.fi
Toimitusjohtaja
Preeco Trading Oy
 
Ei kannata tilata, roskaa on tavarat, ei samat vuin kuvauksissa luvataan, ovat jo valmiiksi rikki ja osat puuttuu. Palautukset ei onnistu koska kun valitat sinut blokataan jonnekkin listalle niin ettet kookaan kuule heistä enää mitään. Menetät rahasi vaan kun Preecon kanssa asioit.
 
Tuote ei ollut se, mitä mainostettiin.
Soitettuani asiakaspalveluun, selvisi, että sellaista tuotetta ei ole olemassakaan heillä (eikä koskaan ole ollutkaan) mitä omilla sivuilla mainostavat ja minkä olin tilannut. Lähettävät "vastaavan" huonommilla ominaisuuksilla. Edelleen silti mainostavat sitä parempaa tuotetta.
Varmaan moni jättää palauttamattakin sen väärän tuotteen, kun eivät viitsi nähdä vaivaa.
 
Ei kannata tilata, roskaa on tavarat, ei samat vuin kuvauksissa luvataan, ovat jo valmiiksi rikki ja osat puuttuu. Palautukset ei onnistu koska kun valitat sinut blokataan jonnekkin listalle niin ettet kookaan kuule heistä enää mitään. Menetät rahasi vaan kun Preecon kanssa asioit.

Olen kanssasi eri mieltä ja olen harmissani, että ajattelet meistä noin!

Lähtökohtaisesti, jos yritys myy roskaa se ei saa myyntiä aikaiseksi saati pysy kauaa edes markkinoilla. Me olemme olleet jo monia vuosia markkinoilla ja liikevaihtomme on tänä vuonna noin 6 000 000€, johon mahtuu kymmeniä tuhansia tilauksia ja onnellisia asiakkaita.

Tässä on minun henkilökohtainen sähköpostini johon voit tietenkin olla yhteydessä, jos olet meiltä jotain tilannut niin hoidetaan tietenkin asia kuntoon :)

Ystävällisin terveisin,
Juha-Matti Raappana
j-m@ptg.fi
Toimitusjohtaja
Preeco Trading Oy
 
Tuote ei ollut se, mitä mainostettiin.
Soitettuani asiakaspalveluun, selvisi, että sellaista tuotetta ei ole olemassakaan heillä (eikä koskaan ole ollutkaan) mitä omilla sivuilla mainostavat ja minkä olin tilannut. Lähettävät "vastaavan" huonommilla ominaisuuksilla. Edelleen silti mainostavat sitä parempaa tuotetta.
Varmaan moni jättää palauttamattakin sen väärän tuotteen, kun eivät viitsi nähdä vaivaa.

Olen todella pahoillani, kun näin on ollut! Meillä on yli 5000 tuotetta myynnissä ja valitettavasti joskus meillä tapahtuu saldovirheitä, eli joku tuote on lopussa ja voin luvata että täällä päässe ne harmittavat todella paljon :( Voisitteko ottaa yhteyttä suoraan minuun niin voidaan katsoa, että voisiko asialle vielä tehdä jotain ja saada teille parempi mieli?

Mitä tulee siihen, että ko. tuotetta mainostetaan edelleen, sitä ei tietenkään saisi tapahtua ja olisi hyvä saada tuote tietoon niin poistan sen sivuiltamme.

Ystävällisin terveisin,
Juha-Matti Raappana
j-m@ptg.fi
Toimitusjohtaja
Preeco Trading Oy
 
Tilaamani kissan kiipeilypuu oli täyttä sekundaa.Kangas irtoili monesta kohtaa vain parin kuukauden käytön jälkeen.Älkää ihmeessä ostako täältä jos ette halua rahojanne kaivoon heittää.Itse ostin ekan ja viimeisen kerran.
 
Sellaista siel on. Kukaan ei kanna vastuuta, ketään ei kiinnosta - ainoastaan raha! Johtajat on sitä mieltä, että ei voi kaikkia miellyttää, joten voi voi.

Vaihtuvuus on kova. Jengiä tulee ja pääasiassa menee. Mainostetaan kivana työpaikkana, mut ainoo kiva on se kun saat jotain muuta työtä muualta. Aika sisäsiittost menoo

ja ei niil tuotteil oo takuuta!
 
Eikö Vauvakulma ole tätä samaa Preecoa. Tuotteista täytyy kuitenkin todeta. että halpa hinta, mutta olen ollut tyytyväinen. Myös takuuseen. vaikka ongelmia matkalle mahtui.
 

Yhteistyössä