Konebox.fi? Onko joku tilannut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiinnostunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kiinnostunut"

Vieras
Onko joku tilannut tuolta konebox.fi:stä? Kattelin sieltä eilen puhelimia ja näyttivät olevan huomattavasti halvempia kuin muissa verkkokaupoissa.

Mua vaan vähän arveluttaa tilata ennestään tuntemattomasta verkkokaupasta tavaraa... Onkohan tuo luotettava? Kokemuksia kaivataan :)

käyks sine sosialitoimmiston maksusitoomus? vai pitäks vaan raha maksaa eikä muu kelpaa esim. sosialitoimiston maksusitoomus? tietääkö joku kun tarvittais toinen telkka alakertaan ja myös alakertaan blurai soitin.

Alkuperäinen kirjoittaja yh äippä;23079387:
käyks sine sosialitoimmiston maksusitoomus? vai pitäks vaan raha maksaa eikä muu kelpaa esim. sosialitoimiston maksusitoomus? tietääkö joku kun tarvittais toinen telkka alakertaan ja myös alakertaan blurai soitin.

ilmoita sinne koneboxille että laskuttavat suoraan sossua. ja muista tilata vähintään 50 tuumainen että lapset näkee kunnolla ohjelmii.

NIIN meni hermo!!!! Tilasin finluxin 32" FullHD teeveen jossa dikiviritin ja aattelin hintaa, ettei voi olla totta! 268e. NO OLIHAN se liian hyvä ollakseen totta. Ensiks tuli seinäteline, minkä tilasin teeveelle... Oikeen kotiinkuljetus, kun tottahan minä teeveelle otin sen kuletuksen... No nyt sitten päiviä tilauksen jälkeen sanotaan että teeveetä ei enään ole. Sinne meni rahat, soitin asiakaspalveluun, eikä mitään takeita ollu millon saan ne hemmetin rahat takasin!!!!!! Muistaakseni niiden nettisivuilla luki että ettivät korvaavaa tuotetta tilalle jos on loppu... EI ETTINY½!
Olin vielä rauhallinen kun soitin sinne mutta nyt kyllä korpee niin helevetisti ettei rajaa.

Yhteistyössä