onko kokemuksia amway verkostomarkkinointi tuotteista?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
olen kuullut paljonkin haukkuja mutta ite olen siinä mukana ja kaikki tuotteet mitä oon käyttäny on ollu hyviä ja asiakkaat on ollu tyytyväisiä. ja se siinä on hyvä kun ei oo mitään pakkoa, myyt sillon kun huvittaa ja kuinka paljon huvittaa. ja jos haluat tienata hyvin niin sit vaan sponssaat uusia myyjiä mut siihenkään sua ei kukaan pakota.
 
Just tohon miehen työkaveri on yrittäny meitä nakittaa mukaan. Ruinuaa ja ruinuaa....hän menettää sen ja tuon edun jos ei saa rekrytoitua lisää porukkaa jne...Se alkuhomma maksaa 200e ja jos ei tee sen eteen niin menettää. Noista tuotteista ei kyl oo kokemusta, kuulemma ovat hyviä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Se on pyramidihuijaukseen perustuva humpuukifirma, älä onneton siihen rahojas ja aikaas hassaa. Menetät vain kaverit ja rahat.
Juur tähän karahti tutulla yhden firman myyntihommat. Se ainainen kaupustelu ja kavereille mainostaminen alko ottaa kaaliin. Mekin saatiin kuulla niistä tuotteista monta palopuhetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lellu74:
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Se on pyramidihuijaukseen perustuva humpuukifirma, älä onneton siihen rahojas ja aikaas hassaa. Menetät vain kaverit ja rahat.
voitko tarkemmin selittää miten siinä rahat menee???
Kaveri tohon joskus hassahti ja sille silloin keräsin tietopaketin koko puljusta. En nyt jaksa ruveta kaiveleen enempää mutta ihan googlettamalla löydät itsekin tietoa ainakin jos osaat englantia.

Se perustuu siihen, että siinä ei keskitytä ollenkaan tuotteiden myyntiin vaan niiden myyjien rekrytoimiseen. Kukin saa rahaa/pisteitä aina sen mukaan paljonko uusia on rekrytoinut ja aina siis se "ylemmällä" portaalla oleva saa jotain helkkarin pisteitä kaikista niistäkin joita hänen rekrytoimansa alemmat on kerännyt. Eli, puulaakin perustajat ja ekana sen suomeenkin tuoneet savat paljon pisteitä ja nää viimeiset onnettomat on vaan niitä maksumiehiä.

Sinne meni kaveinkin rahat, työttömänä hölmö meni siihen viimeiset roponsa laittamaan. Ja osti niitä tuotteita että saa OMALLE tililleen pisteitä :headwall: :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lellu74:
ottakaa asioista selvää ennen kun haukutte, se ei ole pyramidi huijaus juttu. eikä siihen mene rahat koska siihen ei tarvi mitään sijoittaakaan....
Pitäähän siihen sijoittaa se pari satkua. Kait sillä voi leipärahoja tienata, jos oikein omistautuu asialle, mutta puheet miljoonatuloista kannattanee unohtaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja lellu74:
ottakaa asioista selvää ennen kun haukutte, se ei ole pyramidi huijaus juttu. eikä siihen mene rahat koska siihen ei tarvi mitään sijoittaakaan....
Pitäähän siihen sijoittaa se pari satkua. Kait sillä voi leipärahoja tienata, jos oikein omistautuu asialle, mutta puheet miljoonatuloista kannattanee unohtaa.
Pari satkua, sit ostat niitä niiden tuotteita että "pääset" seuravalle pistetasolle, kierrät omilla rahoillasi jossain ihmeen aivopesuluennoitsijoita kuuntelemassa... Mutta jos se kiinnostaa ja on niin rahanahne että on valmis muutaman roposen tähden uhraamaan kaverisuhteet niin siitä vaan =)
 
joo mutta siinä ei ole mitään pakko rajaa kuuauden myyntiin tai siihen uusien myyjien värväämiseen. mutta sellanen pikku seikka että jos sillä jutulla haluaa oikeesti tienata niin kyllä sen eteen pitää töitäkin tehä. mutta eikö jokainen työ oo sellasta. tuskin missään hommassa maksetaan palkkaa siitä että seistään kädet taskussa kaiket päivät. mä teen ite harrastepohjalta tota hommaa eli toisin sanoen myyn vaan tuotteita eteen päin ja saan siitä vähän itelleni rahaa ja saan ostettuu itelle halvemmalla niitä tuotteita.
 
vieras
Ystävä on mukana ja pari kertaa olen jotain ostanut. Ihan ok tuotteita, mutta tolkuttoman kalliita normihinnalla, koska katteella pitää maksaa pitkin pyramidia kaikille hiukan. Mukana olijana saat toki alennusta, mutta lähikauppa on silti halvempi. Ystävyys on helposti koetuksella. Riippuu toki siitäkin miten hommaa tekee. Mutta en mä ainakaan halua kuulla joka välissä kehuja siitä miten joku tuote on hyvä ja mun käyttämä huono.
 
ei kiitos
Amway on maanvaiva. Kerran koiraa ulkoiluttaessakin eräs täti alkoi mulle siitä paasaamaan ja johonkin kokoukseen kutsumaan. Ja sitten sukulaisvierailulle mennessä oli sukulainen (jota ei oltu nähty vuoteen) buukannut sellasen rekrytoijan kylään meidän kanssa. Ei hyvää päivää! Ovat pahempia kuin uskonlahkolaiset, tai noh.. samaa poppoota, Jumalana vaan on tässä tapauksessa raha.
 
ollut v.2002 alkaen
Ryhdyin itse tekemään tuota Amway-liiketoimintaa vuonna 2002. Tuotteet ovat mielestäni hyviä ja liikeideakin ihan ok, kun ottaa huomioon seuraavat seikat:
- ei todellakaan mikään äkkirikastumiskonsti
- aktiivinen toiminta käy vähintäänkin työstä, ei kannata uskoa sitä 10-15h/vko
(siis vallankin jos asut ruuhkasuomen ulkopuolella)
- tuloja voi saada kivastikin, jos olet valmis ajelemaan ympäri Suomea ja tekeen kovasti töitä = tuntipalkka ei päätä huimaa
- itse tienannut parhaina kuukausina yli 3500 e/kk, siitä kun vähentää kulut (majoitus, ruoka, polttoaine yms.) niin en suosittele "pääduunin" jättämistä.
- Amway tulot ON VEROLLISTA, eli kannattaa ottaa kaikki siihen liittyvät asiat huomioon
(toiminimet, ennakkoperintärekisterit yms)

Noi yllämainitut seikat kannattaa huomioida, mikäli kiinnostaa..
Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa tästä työstä, töitä se todella vaatii, jos mielii saada vähän "makkaraa" leivän päälle. Ne ulkomaan matkat mitä tässä on mahdollisuus saada, ovat ihan kivoja myös.
 
suomi24 verkostomarkkinointi
palstalle ja lueskelkaa amway kirjoituksia. Paljon siellä on täyttä potaskaa mutta paljon myös asiaa.

Kyseessä on ylihintaiset tuotteet, lievä ostopakko

Jotkut tuostakin tykkää
 
ei mun juttu
Alkuperäinen kirjoittaja suomi24 verkostomarkkinointi:
palstalle ja lueskelkaa amway kirjoituksia. Paljon siellä on täyttä potaskaa mutta paljon myös asiaa.

Kyseessä on ylihintaiset tuotteet, lievä ostopakko

Jotkut tuostakin tykkää
moka moka: suomi24 verkostomarkkinointi ja siellä hakuun amway niin tulee tuhansia kirjoituksia

Lisätään nyt vielä että tuotteet toimii sinänsä mutta ovat tolkuttoman kalliita.

Esim Zeoliititön 2 kilon pesupulveri maksaa marketissa 3 - 4 euroa ja amwayllä
2.8 kg ?? noin 30 euroa.

 

Yhteistyössä