A
auttakaa :(
Vieras
Rupesin siis seurustelemaan parhaan ystäväni eksän kanssa.Heillä meni huonosti ja olivat eronneet jo pariin otteeseen.Sellaista huopaamista ja soutamista.Olivat siis taas kerran erossa ja vahinko tapahtui.Olin kännissä ja lähdin tämän miehen mukaan.Yhteisen yön jälkeen huomasin viihtyväni miehen seurassa ja suhdehan siitä alkoi.Mies oli ihana,huomaavainen ja umpirakastunut...ainakin esitti niin....Seurustelimme salassa 6kuukautta ennen kuin ystäväni sai tietää,vahingossa.Hän oli epäillyt jo aikaisemmin mutta kielsin aina kaiken.Tämän 6kkn aikana näimme melkein päivittäin,omatunto soimasi mutta luulin rakastavani miestä ja toivoin ettei ystäväni saisi tietää.Tiesin että ystäväni on edelleen rikki erosta,olihan mies hänen ensi rakkautensa.
Meidän jäädessä kiinni ystäväni tietysti loukkaantui verisesti eikä tahtonut olla kanssani missään tekemisissä.Ei vastannut edes puheluihini,siitä huolimatta että olimme tunteneet yli 10 vuotta ja olimme yhteydessä päivittäin.
No tämä mies sai vakuutettua minulle että ystäväni ylireagoi,on sairaalloisen mustasukkainen ja valehtelee.Hän kertoi ystäväni valehdelleen minulle useasti(mm siitä että mies on väkivaltainen,sotkenu raha-asiansa ym).Uskoin typeränä kaikki miehen valheet ja välimme katkesi kokonaan,minäkään en halunnut enää korjata välejämme.
No kuinka kävikään...Kaikki entisen ystäväni "valheet" osoittautuvat parissa vuodessa todeksi.Mies oli väkivaltainen,käytti kaikkia läheisiään häikäilemättä hyväksi,käytti rahojani.Kolmen vuoden jälkeen tajusin kamalan virheeni ja yritin ottaa ystävääni yhteyttä.Yritin selittää miten pahoillani olin ja miten kamalan virheen olin tehnyt,ei auttanut.
Nyt en haluiaisi mitään niin kovasti kun saada korjattua välini entiseen parhaaseen ystävään
Olenko tehnyt oikeasti niin kamalan teon ettei hän voi edes harkita anteeksi antoa tai tapaamista?Oli väärin aloittaa mitään miehen kanssa ja oikeastaan syy lopulliseen välirikkoon oli miehen valheet joita uskoin.Yritin selittää tätä ystävälleni että mies sai ajatukseni sekaisin mutta kuulemma minun on turha pistää virheitäni toisen piikkiin?Tiedän että tein väärin,olo on kamala mutta onko tämä nyt kohtuutonta?
Meidän jäädessä kiinni ystäväni tietysti loukkaantui verisesti eikä tahtonut olla kanssani missään tekemisissä.Ei vastannut edes puheluihini,siitä huolimatta että olimme tunteneet yli 10 vuotta ja olimme yhteydessä päivittäin.
No tämä mies sai vakuutettua minulle että ystäväni ylireagoi,on sairaalloisen mustasukkainen ja valehtelee.Hän kertoi ystäväni valehdelleen minulle useasti(mm siitä että mies on väkivaltainen,sotkenu raha-asiansa ym).Uskoin typeränä kaikki miehen valheet ja välimme katkesi kokonaan,minäkään en halunnut enää korjata välejämme.
No kuinka kävikään...Kaikki entisen ystäväni "valheet" osoittautuvat parissa vuodessa todeksi.Mies oli väkivaltainen,käytti kaikkia läheisiään häikäilemättä hyväksi,käytti rahojani.Kolmen vuoden jälkeen tajusin kamalan virheeni ja yritin ottaa ystävääni yhteyttä.Yritin selittää miten pahoillani olin ja miten kamalan virheen olin tehnyt,ei auttanut.
Nyt en haluiaisi mitään niin kovasti kun saada korjattua välini entiseen parhaaseen ystävään