V
vieras
Vieras
Oma isä juonut kauan. Aloitti, kun olin 14 v. ja juo yhä, olen 35 v. Kiltti mies, oli juovuksissa tai ei. Nykyisin tosi pohjalla, kävelee huonosti ja ei syö. Sydän särkyy.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oma isä juonut kauan. Aloitti, kun olin 14 v. ja juo yhä, olen 35 v. Kiltti mies, oli juovuksissa tai ei. Nykyisin tosi pohjalla, kävelee huonosti ja ei syö. Sydän särkyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:Onpas täällä monta kohtalotoveria. Mun tarinassa on vaan onnellisempi loppu kuin mitä joillakin teillä on ollut, ja mikä olisi voinut aivan hyvin olla meidänkin perheessä edessä. Isäni tuli päälle viisikymppisenä uskoon, ja on nykyään aktiivisesti mukana seurakunnassa sekä paikallispolitiikassa. Oon tosi onnellinen että sain pitää rakkaan isäni täällä, ja toivottavasti vielä vuosia ja vuosia! Hän on moneen otteeseen pyydellyt anteeksi käytöstään kun olin lapsi ja nuori... en muista selviä juhlapyhiä tms. Kaikki häpeä ja pahanolon tunteet on onneksi enää vain muisto. Joskus vielä kun hän soittaa ja on iloisella tuulella puhelimessa, sydämeni jättää lyönnin väliin "onko se kännissä!!?" mutta onneksi rakas isäni on nykyään koukussa vain tuohon Yläkerran Isäntään ja siitä olemme koko perhe kiitollisia.![]()