auttakaa!! pliis

• Viestiketjun aloittaja lintu
  • Ensimmäinen viesti
lintu
mä en jaksa enää , en tiedä mitä väärä olen tehnyt kun kaikki on noin huonosti. onko se lapsen hoito noin vaikea vai olenko minä huono äiti. mull on 2 v lapsi. hänelle on ollut riisi tauti sen takia kun vitamini ei anettu. kun hänelle tuli aina maha vaivoia sitten hänen isä sanoi että ei tarvi antaa koska, no mä tiedenkin uskoin . sitten ei oppinut syömään vasta 1 ½ v . loptein tissi ja söi tosi huonosti . ei juo maito . nyt kun syö parempi . ei juo vettä vaan mehua. ei ole mitään maito allergia. ja aina kun hänen isä tulee koti tuo hänelle karkkia olen aina sanonut hänen isälle että ei saa antaa karkkia. mut mikään ei auta . sit hänellä on astma. nukkumaan pitä kaikki mennä yhdessä ja vaan mun vieressä ja hänen käsi pitää olla mun kainalossa jos men vessa mennään yhdessä . ja me saadaan 3 viikon päästä toinen vauva en tiedä miten pärjän . lapsi aloitti nyt päivä koti hän on ollut siellä kk mene 3 kertaa viikossa . eli ma,ti,ke. hän oon itkenyt koko tään kuun eli koko päivän itkee ei suostu syömään ei leikkimään.. mitä mä teen. kertokaa te miten järjestän tälle tyttölle hyvä rytmi ja tervellistä elämä . koska olen todella väsynyt .

minusta sinun kannattaisi ottaa tuo asia neuvolassa puheeksi ja toivottavasti ne osais neuvoa siellä mistä sais oikein ajan kanssa apua ja neuvoja. tsemppiä! hyvä että uskallat ottaa ongelmat puheeksi!

itse en vielä osaa neuvoa, kun itselläni vasta edessä esikoisen syntyminen.

Yhteistyössä