Onko klo.6 mielestänne aamu vai yö?

"vieras"
Aamu tietenkin :D Kyllä se aamu mielestäni alkaa jo siinä viiden hujakoilla, tai miksei jo neljänkin aikoihin. Se vaan kuulostaa loogiselta. Ite en siis kuitenkaan mikään aamuihminen ole, enemmänkin yökyöpeli joka menee nukkumaan vasta aamun pikkutunteina. :)
 
"vieras"
Aamu. Mun työt alkoi yleensä kuudelta,nyt hoitovapaalla yritän sitkeästi opettaa esikoiselle että aamu alkaa aikaisintaan kuudelta,ennen sitä ei nousta sängystä ellei ole läpimärkä.
 
..
No jos lapset herää mun vapaapäivänä tai iltavuoropäivänä kello kuusi tai aiemmin niin kyllä mä niille kiljun, että olkaa hiljaa, nyt on vielä YÖ!

Mut kyllä mä itsekin normisti herään ennen kuutta ja pidän sitä ihan aamuna.
 
"vieras"
Meillä aamu alkaa vapaapäivinä klo 7, ennen sitä täytyy pötkötellä. Kouluun kello herättää lapset monesti 6.30 ja mulla nyt työt alkaa milloin alkaa, välillä kello soi jo 4.15...
 
justiinsa
No etenkin viikonloppuisin tuo on kyllä vielä yötä. Arkena on monesti herättävä jo 6.30, mutta jos lapset heräis viikonloppunakin kuudelta, niin olen samaa mieltä miehes kanssa - herää jo yöllä.
 
"Vieras"
Meillä lapset eivät ole koskaan hetättäneet ennen klo 7, harvoin edes silloin. Yleensä klo 8-9. Periaatteessa klo 6 on aamu, mutta meille se on yö klo 7:30 saakka...
 
"liinis"
Aamu.

Itse teen päivätyötä ja joudun heräämään viideltä eli siitä lasken aamun alkaneeksi. Neljältä- puoli viideltä loppuu minusta aamuyö ja aamu alkaa.

Viikonloppuisin en ennen yhdeksää nouse.
 
"vieras"
ei ihan aamu mielestäni vielä. ehkä aikainen aamu, ei kuitenkaan aamuyö enää. aamu alkaa mun mielestä "virallisesti" klo 7. henkisesti mun aamu alkaa klo 8, kello 6 tai 7 herätykset tuntuu aamuyöltä.
 
"Vieras"
Aamu. Klo 5.00 on myös aikainen aamu. Siitä jos taaksepäin niin sitten on yö. Siis minun käsitykseni mukaan. Mutta moni tyrmää oman käsitykseni muutenkin. Minusta
00.00-03.00 yö
04.00 aamuyö
05.00-06.00 varhainen aamu
07.00-08.00 aamu
09.00 myöhäinen aamu
10.00-12.00 amupäivä
13.-17.00 iltapäivä
18.-19.00 varhainen ilta
20.-22.00 ilta.
klo 23.00 ja puolen yön väli on myöhäisiltaa.
Sulla jää vähän nimetöntä aikaa tuonne väleihin :rolleyes:.
 

Yhteistyössä