onko kiwi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vielä linjoilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noup,pitää myöntää ettei kukaan ole tunnustanut moista haluavansa. Mut aika jännä,et vkloppuna mä tarkkailin ihmisiä ja mietin et se olis kyl hyvin hyvin mahdollista saada sormet jonkun jalkojen alle... ;) Mitäs sinä?
 
Baarissa... Siellä ainakin on mahdollisuudet siihen,ainaki Onnelassa... Ihmiset tanssii pöydällä,joten IHAN VARMASTI saisit kädet alle... Mut siitä en kyl takuuseen mene,että onks se talloja mies vai nainen =) mä kyl hiukan olin hämilläni silloin,että minne katosit.... Mut sille ei voi mitään jos tekniikka pettää ;) onks viikko mennyt mukavasti?
 
Tulin hetki sitten kotiin,joten nyt ei ole kenkiä... Tänään oli sellaiset melkein polveen asti ulottuvat mustat tiukat nahkasaapikkaat ja sukkahousut... Varpaat jäätyi matkalla... Ja nyt on punavalkoraidalliset pehmeät varvassukat... Seuraavaksi sitten ratsastussaappaat jalkaan ja tallille,kunhan tää kylmyys tästä hellittää...
 
En ole kavereille kertonut.. en ole katsonu aiheelliseks kertoa. sen verran korjaan että se päällä kävely tapahtuis kyllä ilman kenkiä.. varsinkin jos astuu..""aran"" paikan päälle;)
 
Kyllä mä rohkaista varmasti tarttisin,miehen kannustusta. Ja toinen,joka sellaista pyytäisi,pitäisi tuntea hyvin. Ja miehellä täytyisi olla hyvät vakuutukset....! Hih! mut kyllä se naiselta vaatii aika paljon että sen tekee...
 

Similar threads

R
Viestiä
8
Luettu
460
Seksi
raizafani
R
L
Viestiä
8
Luettu
435
Seksi
Lion-64
L
R
Viestiä
0
Luettu
330
Seksi
Rainman
R
V
Viestiä
210
Luettu
6K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä