H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huh, mä jo pelästyin et joku oikeesti kaipaa niitä!!! Niin kamalaa rojua et jopa minä, toiselta nimeltäni jätemylly, meinasin jättää syömättä.
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:mä oon jääny kaipaa estrellan kickerseja,ne oli niiiin hyviä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:mä oon jääny kaipaa estrellan kickerseja,ne oli niiiin hyviä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:mä oon jääny kaipaa estrellan kickerseja,ne oli niiiin hyviä![]()
![]()
oliko ne semmosia kolmion muotosia maissinaksuja?
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:mä oon jääny kaipaa estrellan kickerseja,ne oli niiiin hyviä![]()
![]()
oli kolmion muotoisia mut ei maissia...kait
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitkä on ketsuppi sipsejä?
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:mä oon jääny kaipaa estrellan kickerseja,ne oli niiiin hyviä![]()
![]()
![]()
emmäkään muista mistä ne oli tehty mutta suurin osa noista oudosta matskusta tehdyistä sipseistä on tehty maissista. oliko ne semmosia verkkomaisia?
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:mä oon jääny kaipaa estrellan kickerseja,ne oli niiiin hyviä![]()
![]()
![]()
emmäkään muista mistä ne oli tehty mutta suurin osa noista oudosta matskusta tehdyistä sipseistä on tehty maissista. oliko ne semmosia verkkomaisia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitkä on ketsuppi sipsejä?
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:mä oon jääny kaipaa estrellan kickerseja,ne oli niiiin hyviä![]()
![]()
![]()
niissä oli tosi pieniä reikiä,ei verkkoa...