Onko ketään Tupperin myyjää paikalla?

• Viestiketjun aloittaja pullollinen
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 70007
Mun mielestä korvaa. Mä oon hamstrannu vaikka mitä takuuvaihtokamaa, mitä ihmiset palauttaa tyyliin "pieni lommo" "kalteva pohja", kuten vaikka kahdensadan paistinpannun :D

"vieras"
Ei ne mene tukkuun, jos konsulentti ei niitä sinne lähetä! Sitten se konsulentti vaan sanoo asiakkaalle, että ei mennyt takuuseen ja tuotetta ei palauteta.
No, tuohan on ihan selkeää huijaamista! |O Kyllä ennen vanhaan vaan piti laittaa kamat tukkuun ja se takuuseen menemätönkin vietiin asiakkaalle takaisin. Kuka on niin idiootti, että antaa jonkun kalliin paistinpannun takuuvaihtoon, eikä edes ihmettele saatikka vaadi vanhaa takaisin missään vaiheessa? :D

"vieras"
Mitäs siitä kinaamaan - pistä pullo konsulentille. Se sitten menee tai ei... ;) Ai niin, mut jos ei ole takeita, että saa edes sitä vanhaa takasin, niin sitten on vähän riskaabelia.. :(

Konsulentit vievät takuuvaihdot omaan tukkuunsa tarkistettavaksi ja mikäli menee takuuseen niin vanha tuote jää tukkuun ja uusi tulee asiakkaalle. Mikäli tuote ei mene takuun piiriin niin silloin tuote palautetaan asiakkaalle ja kerrotaan miksi tuote ei mennyt takuuseen! Kunnon konsulentti ei siis vedä välistä. Se on eri asia, jos asiakas ei enää halua takaisin rikkoontunutta tuotetta.

Yhteistyössä