pullollinen
Mulla on tupperin tuttipullo ollu käytössä muutaman vuoden ja nyt huomasin että alkanut lohkeilemaan pullon suulta. Korvaako takuu?
??? Ootko tukulla töissä? Eikö ne lähekään eteenpäin tehtaalle, vaan jäävät suomeen? Vai miten sä pystyt "vetämään välistä" noita vaihtokamoja?Mun mielestä korvaa. Mä oon hamstrannu vaikka mitä takuuvaihtokamaa, mitä ihmiset palauttaa tyyliin "pieni lommo" "kalteva pohja", kuten vaikka kahdensadan paistinpannun
No, tuohan on ihan selkeää huijaamista! |O Kyllä ennen vanhaan vaan piti laittaa kamat tukkuun ja se takuuseen menemätönkin vietiin asiakkaalle takaisin. Kuka on niin idiootti, että antaa jonkun kalliin paistinpannun takuuvaihtoon, eikä edes ihmettele saatikka vaadi vanhaa takaisin missään vaiheessa?Ei ne mene tukkuun, jos konsulentti ei niitä sinne lähetä! Sitten se konsulentti vaan sanoo asiakkaalle, että ei mennyt takuuseen ja tuotetta ei palauteta.
Tuohan on ihan väärin! Jos tuote ei mene takuuseen niin sitten se tottakai palautetaan asiakkaalle takaisin ja asiakas saa tehdä sillä mitä haluaa. Toivottavasti et puhu nyt totta.Ei ne mene tukkuun, jos konsulentti ei niitä sinne lähetä! Sitten se konsulentti vaan sanoo asiakkaalle, että ei mennyt takuuseen ja tuotetta ei palauteta.