onko ketään jolla olisi hyvä parisuhde?

  • Viestiketjun aloittaja pimpelipompelipom
  • Ensimmäinen viesti
meillä menee loistavasti!! joka päivä hymyilen ja kiitän onneani että tapasin mieheni. 4 vuotta odotin että hän pääsi suomeen luokseni kun jouduin hänen luotaan ulkomailta muuttamaan pois. Odotimme että kummatkin on täysikäisiä kunnes hän tuli suomeen, siinä muutkin huomasi ettei mieheni ollutkaan vaan mikään teini-ihastus vaan elämäni rakkaus.
 
alannah
Täällä elämä hymyilee jälleen! Tuli eilen illalla mieheni kans juteltua suut puhtaaksi. Mittää ei jääny hampaan koloon kummallakkaan. :)
Mutta appiukko on edelleen riesana... :whistle:
 
Minulla j miehelläni on hyvä parisuhde kaikin puolin. Miks oltais ylipäätänsä yhdessä jos ei olisi hyvä olla.. Tottakai meilläkin on aikaajoin riitoja ja "puhdistetaan ilmaa" mutta sehän kuuluu asiaan ainakin mun mielestä... :hug: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
:wave: Täältä löytyy myös!
Ollaan oltu yhdessä mieheni kanssa 8 ja puoli vuotta. Tammikuussa tulee vuosi naimisissa oloa. :heart:
Myös täällä on ollut rankkojakin alamäkiä, mutta kunnialla niistä on selvitty tähän päivään, ja nyt en voisi olla onnellisempi. :heart:
Kyllä mielestäni ne huonot ajat lujittavat suhdetta. En silti väitä että aina niin käy.
Näin pitkän ajan jälkeen tunnen löytäneeni sielunkumppanini, joka hyväksyy myös minun huonot puoleni. :heart: Kommunikointi on tärkeää että suhde pysyy kasassa, sen tiedän. =)
Mukavaa joulun odotusta kaikille! :xmas: :heart:
 
koiraharrastaja
Täällä ilmoittautuu myös yksi onnellinen :wave: . Kohta neljä vuotta naimisissa, uusioperhe toimii loistavasti! Vaikka rahasta on tiukkaa ja neljä lasta "syövät välillä aivonkärkeä", maailman ihanin mies kun iltasella töistään kotiutuu, niin joka kerta vatsanpohjassa muljahtaa... :heart:
 
Lisää onnellisia :heart:
Yhdessä olemme olleet kohta 16vuotta,josta naimisissa 13. Lapsia olemme saaneet viisi.
Välillä toki huonoja aikoja,mutta nykyisin meno ja rakkaus vain paranevat.
Mitäs joku on joskus viisaasti sanonut; rakkaus on kuin viini,
paranee vanhetessaan
 
Piippa
Onnellinen perhe täällä, hei :)

Tavattiin kohta neljä vuotta sitten, naimisissa ollaan oltu puolitoista vuotta ja kaksostytöt syntyivät kahden vuoden yhteiselon jälkeen. Nyt toivotaan kolmatta tenavaa täydentämään perhettämme. Vaikka lähipiiriin liittyy paljon raskaita tapahtumia viime aikoina, niin me voimme sanoa olevamme onnellisia yhdessä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 12:52 Vieras2 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 21:28 vieras kirjoitti:
Onnellisen parisuhteen resepti:

- tehkää lapsi(a) vasta sitten kun olette olleet puoli vuosikymmentä yhdessä
- tehkää lapsi(a) vasta sitten kun olette molemmat vakitöissä

TARKOITTAAKO TUO VIESTI ETTÄ jos ns.normit täyty niin ei suhteelle ole tulevaisuutta jos vielä lapsikin on tulossa..... voi ei mun onnellinern ja antoisa parisuhde taitaa nyt kaatua kun minulla ei ole koskaan ollutkiaan vakituista työpaikkaa ja vain mieheni käy töissä ja tilastijen mukaan meidän tulotkin on alle keskitason ja vielä ollaan tehty rakkaudesta 2 lastakin maailmaan ja ei olla vieläkään tunnettu kuin 5 vuotta!!!. Voi voi mitäs nyt!!! Ällöttää tämä nykyaikainen ajattelu!!!!
 
koiraharrastaja
Yhdyn edelliseen...Eli onnellinen uusperhe, vaikka "ehdot" eivät täytykään...Mulla ei oo koskaan ollu vakituista työpaikkaa, töitä kuitenkin... :kieh: Ensimmäinen yhteinen lapsi laitettiin alulle jo puolen vuoden seurustelun jälkeen, edellisestä liitosta oli kaksi lasta. Parisuhteessa joutuu aina välillä joustamaan ja sopeutumaan, ei se mitäään takaa, että "ehdot" täyttyvät! :)
 
simputtaja
:wave: täältä löytyy vielä yksi onnellinen pariskunta!! ollaan oltu yhdessä kohta jo 16 vuotta josta tällä hetkellä 11 vuotta naimisissa. Neljä lasta meillä on ja elämäämme on mahtunut niin iloja kuin surua ja vastoinkäymisiä. Yhdessä on aina pysytty eikä koskaan ole ero ollut edes mielessä. Nyt ainakin näyttää hyvältä ja toivottavasti jatkuukin näin. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
meillä on hyvä suhde, ollaan oltu jo 17 vuotta yhdessä, onhan sitä tietty välillä ylä- ja alamäkee, se kuuluu ihan asiaa, mut hyvä meillä on. :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 21:28 vieras kirjoitti:
Onnellisen parisuhteen resepti:

- tehkää lapsi(a) vasta sitten kun olette molemmat vakitöissä

Eli lapsi ei ole parisuhteen liima tai pelastus, eikä se ole ratkaisu elämän ongelmiin, esim. työttömyyteen
Jos tuon mukaan mentäis ei siis ois lapsia meillä....
 
Ollaan onnellisia...oltu aina. :heart: yhdessä yli 7v josta naimisissa 7v :D . Poika 3v. Avain onneen ehdoton uskollisuus, tunteiden näyttäminen, puhuminen asiasta kuin asiasta ENNEN kuin tulee riitoja tai jopa jotain vakavempaa.
 
Metsänlintu
Täällä myös onnellinen pariskunta.Oltu yhdessä teiniajoista asti ja pahimmat karikot on luultavasti jo takanapäin.Puhuminen on kaiken aa ja oo.Kun opin itse kuuntelemaan,on mieskin uskaltautunut puhumaan,kun ei tarvitse pelätä vaimokkeen hikeentymistä. 13 vuotta yhteiseloa takana ja hyvin menee,itseasiassa kokoajan paremmin!
 
Turmionkätilö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 21:28 vieras kirjoitti:
Onnellisen parisuhteen resepti:

- tehkää lapsi(a) vasta sitten kun olette olleet puoli vuosikymmentä yhdessä
- tehkää lapsi(a) vasta sitten kun olette molemmat vakitöissä

Eli lapsi ei ole parisuhteen liima tai pelastus, eikä se ole ratkaisu elämän ongelmiin, esim. työttömyyteen
Mä en kyllä lähtis noudattamaan tuota sunkaan reseptiä. Kaikille tuollainen se ei vaan toimi. Esimerkiksi tänä päivänä on hyvin vaikea saada vakitöitä esim hoitoalalta ym. Ja toiseksi mikä raja se puoli vuosikymmentä on? Rakastu kaksvitosena ja tee lapset kolmikymppisenä jos enää niitä silloin saat. Sitten erotaan kun lasta ei ala kuulumaan...

No nää nyt on vaan ajatuksia mun päästä ja kenenkään ei tarvi ottaa asioita henkilökohtaisesti. Tehkää kaikki miten parhaaksi näette. :)
 
Turmionkätilö
Ja vielä lisäys edelliseen:

Yhdessä alle vuosi, kihloissa alle puoli vuotta, lapsi tulee jos Luoja suo, naimisiin mennään 2007, ystäviä ollaan oltu jo monta monituista vuotta ennen kuin sydämet kohtasivat.

Rakkautta ei tästä liitosta puutu. Molemmat kamalia pässinpäitä, mutta hauksaa meillä tuntuu olevan keskenämme... =) :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2006 klo 03:52 Turmionkätilö kirjoitti:
Ja vielä lisäys edelliseen:

Yhdessä alle vuosi,
Rakkautta ei tästä liitosta puutu. Molemmat kamalia pässinpäitä, mutta hauksaa meillä tuntuu olevan keskenämme... =) :heart:
pakkohan tuossavaiheessa on olla onnellinen. katsottaisiko muutaman vuoden päästä uudelleen. minäkin olen ollut kaikissa suhteissani onnellinen, silloin kuin ne ovat kestäneet olle vuoden. asia saattaa hieman muuttua, kun rakastumisen huuma (rakastuminen ja rakastaminen ovat kaksi eri asiaa) menee ohi ja eletään normaalia arkea.
mutta jos hän on sinulle se oikea, niin paljon onnea.
 

Yhteistyössä