onko ketään jolla olisi hyvä parisuhde?

  • Viestiketjun aloittaja pimpelipompelipom
  • Ensimmäinen viesti
Mulla :wave:
Meillä menee hyvin ja rakastetaan toisiamme tosi paljon ja ollaan toistemme parhaat ystävätkin! Seksi sujuu loistavasti ja harrastamme sitä usein. Enpä oikein keksi mitään, mikä olisi tällä hetkellä huonosti :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Onnellisen parisuhteen resepti:

- tehkää lapsi(a) vasta sitten kun olette olleet puoli vuosikymmentä yhdessä
- tehkää lapsi(a) vasta sitten kun olette molemmat vakitöissä

Eli lapsi ei ole parisuhteen liima tai pelastus, eikä se ole ratkaisu elämän ongelmiin, esim. työttömyyteen
 
Minä ainakin ilmoittaudun onnelliseksi! Eiköhän näiltä palstoilta löydy aika paljonkin onnellisia ihmisiä. Mutta jos joku täällä kertoo ongelmistaan, niin harvapa viitsii hänelle vastineeksi omaa onnellisuuttaan hehkuttaa.

Ei siihen onnelliseen parisuhteeseen mitään kaikenkattavaa reseptiä ole. Yhdessäolon mittaaminen vuosissa ja päivissä on ihan turhaa, lapsia kannattaa ryhtyä hankkimaan silloin kuin siltä tuntuu, olipa yhdessä vietettyjä vuosia sitten yksi tai yksitoista, vakitöistä puhumattakaan. Maailma on niin työkeskeinen, on vain hienoa, että ihmiset löytävät elämää ja onnea sen kustannuspaikkansa ulkopuoleltakin!

Pitäisi lakata nipottamasta ja listaamasta edellytyksiä, rentoutua ja olla onnellinen vaan. Tutustua itseensä ja kumppaniin, nauttia elämästä!
 
enkeli prinsessa
:wave: Mäkin ilmottaudun onnelliseksi!!!!
Vauvaa yritetään ja ennestään jo yksi enkeli prinseesa...lisäksi mies varasi eilen kiron ensi kesän häitä varten!!!
Voi ku olisi jo kesä, ei malta odottaa!!! :heart: :heart:
 
Vieras2
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 21:28 vieras kirjoitti:
Onnellisen parisuhteen resepti:

- tehkää lapsi(a) vasta sitten kun olette olleet puoli vuosikymmentä yhdessä
- tehkää lapsi(a) vasta sitten kun olette molemmat vakitöissä

Eli lapsi ei ole parisuhteen liima tai pelastus, eikä se ole ratkaisu elämän ongelmiin, esim. työttömyyteen
Meillä ollaan onnellisia ihan omalla reseptillä :wave:

Yhdessä pari vuotta ennen lapsen syntymää, minä suoraan opinnoista. Kotiäitiyden ohessa olen joutanut opiskelemaan pidemmälle ja mies on tehnyt työtä. Lapsia tehty lisää aina toisten kasvaessa. Pian tulee yhteinen vuosikymmen täyteen tällä tavoin!

Jos olisi opeteltu tuntemaan toisemme puoli vuosikymmentä, niin aika mullistus olisi ollut kasvaa sitten taas uuteen rooliin ja opetella uudestaan tuntemaan toinen - ja luopumaan niistä saavutetuista parisuhde-eduista kuten pitkistä matkoista ja spontaanista seksistä! Mutta toisille se taas sopii paremmin...

Jokaisella omat reseptinsä, meillä pärjätään tällä :heart: :D
 
kyllähän elämään mahtuu paljon surua sekä onnea, mutta tällä hetkellä voin kyllä sanoa olevani onnellinen. Minulla on hyvä mies ja ihana poika, oma talo järvenrannalla, oma auto, miehellä vakkari työ, ja pikkuhiljaa alan kotiutumaan uudelle paikkakunnalle, vaikka täällä ei ole ainuttakaan tuttua ollut! Ja toista lasta yritetään. =) ei paljon muuta enää kaipaa.
 
Nipsu2
täälläkin onnelinen. parisuhde on todella hyvä ja toivon vain että tälläisenä pysyisy vanhoille päiville asti. musta hyvään parisuhteeseen auttaa se kun puhuu toistensa kanssa kaikista asiosta ja on myös parhaat ystävät toisilleen. minulla itsellä käynyt kyllä tuuri miehen suhteen, näin huomaavaisia ja ihania miehiiä on harvassa. ja eka lapsi saatiin kun oltiin yhdessä oltu 2v. nyt kaksi lasta. mutta joka päivä kiitän kyllä rukouksissa kun oon noin ihanan ihmisen rinnalleni saanut. ja pitää muistaa myös toiselle se sanoa aina vähän väliä.
 
Meillä on!!!

Mutta niin se vaan menee, että jos ei koskaan mitään huonoa niin ei sitten hyvääkään. Parisuhteeseen mahtuu jos jonkinlaisia ajanjaksoja, ei aina niitä ruusuaikoja pelkästään.

Näin ihanaa meillä ei ole koskaan ollut kuin nyt, ja olemme kuitenkin ollut jo 13 vuotta yhdessä. No, tiedämme ainakin sen että niistä huonoistakin ajoista kyllä selviää, ja aika paljon on itsestä ja omasta asenteesta kiinni kuinka se parisuhde jaksaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 21:28 vieras kirjoitti:
Onnellisen parisuhteen resepti:

- tehkää lapsi(a) vasta sitten kun olette olleet puoli vuosikymmentä yhdessä
- tehkää lapsi(a) vasta sitten kun olette molemmat vakitöissä

Eli lapsi ei ole parisuhteen liima tai pelastus, eikä se ole ratkaisu elämän ongelmiin, esim. työttömyyteen
meillä ollaan onnellisesti yhdessä, tuore 'avopari' joka kuulostaa tosi hassulle :saint:

yhdessä ei olla oltu vuottakaan, toki tunnettu ollaan vähän kauemmin. miestäni en vaihtaisi mihinkään, niin loistava ja minulle sopiva kaveri hän on. noh, muksu ehkäisystä huolimatta tuloillaan, ja onnellisina odottelemme. vakitöissä ei ole kuin mieheni, mutta työtä tekevälle riittää!!
 
Elzu
No meillä on ainakin ihan hyvä parisuhde :wave:
Yhteistä taivalta tulee helmikuussa jo 9vuotta.

On ollu monta ylä-ja alamäkeä, mutta nekin alamäet oikeestaan vaan lujittaneet suhdetta :heart:

lapsia on 2 (ja se eka syntyi kyllä jo 2v yhteiselon jälkeen) ;)

Molemmat ollaan tempperamenttisia, joten suhde on välillä räiskyväkin, vaan empä vaihtais miestä, sillä parempaa en vois löytää :heart: :heart:
 
Ompa ihanaa kun joku on keksinyt nainkin ihanan aiheen tanne :heart: :heart:

Me myos hyvin onnellisia. Miehen tyon perassa muutettiin toiselle puolelle maapalloa, mina jain kotiin nauttimaan ensimmaisesta raskaudesta ja nyt tuo kuumeinen ihana pipana (1v8kk) nukkuu sohvalla. Pikku kakkonen on tervetullut heti kun haluaa ;)

Ollaan hyvin laheisissa valeissa molempien vanhempiin ja Suomi-ikava on valilla aivan kauhea, mutta onneksi on tama netti ja videopuhelut. Ei tamakaan aina mitaan ruusuilla tanssimista ole kun ei ole ketaan laheista, jota pyytaa edes oman laakarikaynnin ajaksi hoitamaan poikaa, mutta taman olen lahtiessa tiennyt, eika ole haitannut. Mutta, ah mika ihana tunne kun saadaan itse selvittaa asiamme, eika kukaan ole tyrkyttamassa neuvoja tai arvioimassa, asiat tehdaan juuri niinkuin meilla tehdaan ja etta jokaisen on hyva olla. Kiitos vain rakkaan mieheni, joka jaksaa tyopaivan jalkeen viela kuunnella mita meille kuuluu. :heart: :heart: :heart:
 
Kaukomaija harmaana
Täällä kanssa parisuhde hymyilee. Muksu saatiin jo vajaan puolentoista vuode yhdessäolon jälkeen...molemmille oli mahoton vauvakuume ;) Mies jaksaa ahertaa ja olla töissä. Minä lopettelen äitiyslomaa parin viikon päästä ja töitä alan etsiä...pari päivää viikossa tahdilla aluksi. Mieheni kanssa puhutaan kaikesta ja hän on aivan IHANA! En möis pois mistään hinnasta vaikka saisin kaikki maailman hienoudet ja maalliset mammonat ;)
 
Minäkin olen vast. alotuksen tänne joskus laittanut ja kyselly onko meitä enää, meillä kohta hopeahäät ja yhteen on kasvettu lujasti vuosien varrella ........ei arkeamme ongelmattomaksi voi sanoa mutta osaamme/ yritämme elää ogelm ja toistemme kanssa.Hyväksyä toisemme sellaisina kuin olemme kuin myös sen että kasvamme ja kypsymme ihmisinä vuosien saatossa, kuitenkin pitäen huolta siitä että emme kasva erillemme.... :heart:
 
ilmottaudun. tavattiin 00 ja samana vuonna mies kosi minua, vuoden päästä mentiin naimisiin ja nyt odotetaan kolmatta lasta. eli viidessä vuodessa on tapahtunut paljon, mutta molemmat ovat olleet ratkasuun onnellisia. eipä ole omaa aikaa juuri eikä aikaa antaa huomiota toiselle kun on työ ja pienet lapset mutta kai senkin aika tulee kun päästään tämän "vauva-ajan" ohi. ne pienetkin hetket ja hymyt toiselle keskellä arkipäivää ovat tärkeitä. =)
 
mammuska harmailevan
Me myös onnelllisia.. :heart: Juuri tuli toinen päivä yhdessä oloa 15v joista 6 vuotta naimisissa. Lapsia on 5 ja ehkä joskus vielä yksi.. :heart:
Onhan niitä vaikeuksia ollut ja paljon mutta juuri nyt on kaikki mennyt jo pitemmän aikaa paremmin kuin hyvin, jatkuispa näin.
Kyllä se rakkaus on vaan niin ihanaa :heart:
 
peuhu
Ilmoittaudun myös mukaan . Yhdessä ollaan oltu reilut seitsemän vuotta ja yksi yhteinen lapsi on siunaantunut ja miehen edellisestä liitosta on yksi lapsi. Hyvin menee ja onnellisia ollaan :wave:
 
Täällä myös erittäin ONNELLINEN pariskunta! Meillä tyttö 3v9kk ja pieni nyytti tulossa vuoden vaihteessa. Parisuhteeseen mahtunut myös vaikeitakin aikoja, mutta ongelmista selvitty puhumalla ja RAKKAUDELLA!!! :heart:
Tuntuu vaan niin uskomattoman ihanalle!!!!! =)
 
Avioliittovuosia takana 19 ja sitä ennen kolme yhteistä vuotta. Onnellisiksi on tultu kaikista kolhuista selviämällä. Nyt vain hyristään tasapainoa ja nautitaan ihanista lapsista. Vieraisiin ei ole ehditty, on ollut muutakin tekemistä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 21:28 vieras kirjoitti:
Onnellisen parisuhteen resepti:

- tehkää lapsi(a) vasta sitten kun olette olleet puoli vuosikymmentä yhdessä
- tehkää lapsi(a) vasta sitten kun olette molemmat vakitöissä

Eli lapsi ei ole parisuhteen liima tai pelastus, eikä se ole ratkaisu elämän ongelmiin, esim. työttömyyteen
TEHKÄÄ lapsia, niitähän ihan noin vain TEHDÄÄN!!!
:kieh:
 

Yhteistyössä