onko kenenkään lapsi joutunut sairaalahoitoon...

  • Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti
surullinen
7 vuotia tyttö. koulua ei suostu käymään ja on hirveät pelkotilat , lähes kaikesta ja agressiivinen.. : ( vaikka kuinka olen tyttöä rakastanut kja kasvattanut erityisesti rakkaudella niin jotenkin työllä ei kuitenkaan ole kaikki hyvin : (. viikkoja sitten alkanut tiheä pissaamisen tarve joka myös kertoo siitä että kaikki ei ok. koska pissa ja veri tutkittu ja niissä ei vikaa.
 
vieras
Pitäjämäen sairaala taitaa hoitaa mieleltän sairastuneita? Ei oikein voi verrata katriinan pojan sairaalassa oloon.
Ap, hyvä että lapsesi saa apua! Voimia koko perheelle.
 
Ei ole (toistaiseksi) joutunut
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
7 vuotia tyttö. koulua ei suostu käymään ja on hirveät pelkotilat , lähes kaikesta ja agressiivinen.. : ( vaikka kuinka olen tyttöä rakastanut kja kasvattanut erityisesti rakkaudella niin jotenkin työllä ei kuitenkaan ole kaikki hyvin : (. viikkoja sitten alkanut tiheä pissaamisen tarve joka myös kertoo siitä että kaikki ei ok. koska pissa ja veri tutkittu ja niissä ei vikaa.
Voi että! :( Kuulostaapa surulliselle. Mutta toisaalta tyttö voi saada apua sieltä sairaalasta, joten pystyisitkö suhtautumaan toivoa antavana asiana tuohon sairaalaan joutumiseen. Asiat voivat kääntyä paremmiksi. Uskon kyllä, että olet surullinen lapsesi puolesta. Jaksamista sinulle ja paljon tuota TOIVOA!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäjämäen sairaala taitaa hoitaa mieleltän sairastuneita? Ei oikein voi verrata katriinan pojan sairaalassa oloon.
Ap, hyvä että lapsesi saa apua! Voimia koko perheelle.
Juu, huomasin kyllä virheeni uusista viesteistä :ashamed: Suokaa anteeksi tyhmyyteni kun ei ihan noi sairaalat hallussa..
 
surullinen
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ole (toistaiseksi) joutunut :
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
7 vuotia tyttö. koulua ei suostu käymään ja on hirveät pelkotilat , lähes kaikesta ja agressiivinen.. : ( vaikka kuinka olen tyttöä rakastanut kja kasvattanut erityisesti rakkaudella niin jotenkin työllä ei kuitenkaan ole kaikki hyvin : (. viikkoja sitten alkanut tiheä pissaamisen tarve joka myös kertoo siitä että kaikki ei ok. koska pissa ja veri tutkittu ja niissä ei vikaa.
Voi että! :( Kuulostaapa surulliselle. Mutta toisaalta tyttö voi saada apua sieltä sairaalasta, joten pystyisitkö suhtautumaan toivoa antavana asiana tuohon sairaalaan joutumiseen. Asiat voivat kääntyä paremmiksi. Uskon kyllä, että olet surullinen lapsesi puolesta. Jaksamista sinulle ja paljon tuota TOIVOA!
joo siis kyllähän mun tyttö apua kaipaaa, että tulee toimeen tässä yhteiskunnassa ja kasvaisi reipaaksi iloiseksi ihmiseksi tähän maailmaan. vaikka se sattuukin niin hyvää se tekee rakkaalle tyttärelleni. ja aina olen silti hänen äiti ja kyllähän sieltä kotiin lomille pääsee... rankkaa vaan on,jo pelkkä ajatuskin : (
 
surullinen
Alkuperäinen kirjoittaja katriina83:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäjämäen sairaala taitaa hoitaa mieleltän sairastuneita? Ei oikein voi verrata katriinan pojan sairaalassa oloon.
Ap, hyvä että lapsesi saa apua! Voimia koko perheelle.
Juu, huomasin kyllä virheeni uusista viesteistä :ashamed: Suokaa anteeksi tyhmyyteni kun ei ihan noi sairaalat hallussa..
ei haittaa, ei todellakaan. ihanaa että olet hengessä kuitenkin mukana. ja sama se miten lapsi sairastuu, aina se vanhempia satuttaa. voimia myös sulle : )
 
vieras
murrosikäinen poikani oli 6 viikkoa masennusoireisen käytöshäiriön vuoksi osasto hoidossa.
hänelle se oli hyväksi,ja viihtyi paikassa.
tästä jo aikaa kulunut.poika ollut kotona jo kauan,ja asiat paljon paremmin kuin tuolloin.

voimia sinulle ja koko perheellenne
 
Disaronno
Voimia ap. Täällä äiti jonka lapsi asuu yli 200 km päässä omasta kodista. Jos mekin olisimme saaneet oikeasti apua lapsemme ollessa 7-vuotias, asiat olisi lapsella ja meillä muulla perheellä nyt aivan toisin. Olen hieman arka tästä asiasta netissä puhumaan kun on niin pitkä stoori mutta ilman sen tarinan lukemista/tietämistä minut on yhdellä palstalla lytätty huonoksi äidiksi. Lapseni on psykiatrisesti sairas, kerron toki jos haluat kysyä jotain. Otan sen riskin ja vastaan mihin tahansa kysymykseen jos sinulla on jotain kysymistä.
 
surullinen
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:
Voimia ap. Täällä äiti jonka lapsi asuu yli 200 km päässä omasta kodista. Jos mekin olisimme saaneet oikeasti apua lapsemme ollessa 7-vuotias, asiat olisi lapsella ja meillä muulla perheellä nyt aivan toisin. Olen hieman arka tästä asiasta netissä puhumaan kun on niin pitkä stoori mutta ilman sen tarinan lukemista/tietämistä minut on yhdellä palstalla lytätty huonoksi äidiksi. Lapseni on psykiatrisesti sairas, kerron toki jos haluat kysyä jotain. Otan sen riskin ja vastaan mihin tahansa kysymykseen jos sinulla on jotain kysymistä.
laita yv shiver nimelle
 
surullinen
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:
Voimia ap. Täällä äiti jonka lapsi asuu yli 200 km päässä omasta kodista. Jos mekin olisimme saaneet oikeasti apua lapsemme ollessa 7-vuotias, asiat olisi lapsella ja meillä muulla perheellä nyt aivan toisin. Olen hieman arka tästä asiasta netissä puhumaan kun on niin pitkä stoori mutta ilman sen tarinan lukemista/tietämistä minut on yhdellä palstalla lytätty huonoksi äidiksi. Lapseni on psykiatrisesti sairas, kerron toki jos haluat kysyä jotain. Otan sen riskin ja vastaan mihin tahansa kysymykseen jos sinulla on jotain kysymistä.
laita yv shiver nimelle
paljonkin kysymyksiä olisi
 
Disaronno
Öööö...olen hieman kehno käyttämään tätä palstaa. Voisin rekkautua tällä nimellä, onnistuuko yksityisviesti silloin "helpommin" laittaa. Ja mistä kautta voin laittaa yv:tä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:
Öööö...olen hieman kehno käyttämään tätä palstaa. Voisin rekkautua tällä nimellä, onnistuuko yksityisviesti silloin "helpommin" laittaa. Ja mistä kautta voin laittaa yv:tä =)
siis sun täytyy rekisteröityä näille sivulle et voit laittaa yksityisviestin. toki mulle voi laittaa myös sähköpostia simmuli@hotmail.com niin ja heti kun olet rekisteröinyt itsesi voit laittaa yksityisviestin painamalla sitä kirjekuoren kuvaa mun nimimerkin alla =)
 

Yhteistyössä