V
vieras
Vieras
mies ois kiinnostunu työstä ja haluis tietää että pitääkö käydä jotain kurssia tms ennenku voi alottaa,millaset työajat,palkka jne..kaikki mahollinen tieto kiinnostaa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Ei mies mut itte olen ajanut. Vaatii poliisin myöntämän ammattiajoluvan. Kurssi ei o pakollinen mut usein auttaa ihan työhön sisään pääsemiseen. Palkka on provikka, työajat usein alottavalla rengillä surkeet
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Ei mies mut itte olen ajanut. Vaatii poliisin myöntämän ammattiajoluvan. Kurssi ei o pakollinen mut usein auttaa ihan työhön sisään pääsemiseen. Palkka on provikka, työajat usein alottavalla rengillä surkeet
muistakko noin suurinpiirtein tota alotuspalkkaa? mites muut työn miinukset ja plussatkiitos jo etukäteen vastauksesta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Ei mies mut itte olen ajanut. Vaatii poliisin myöntämän ammattiajoluvan. Kurssi ei o pakollinen mut usein auttaa ihan työhön sisään pääsemiseen. Palkka on provikka, työajat usein alottavalla rengillä surkeet
muistakko noin suurinpiirtein tota alotuspalkkaa? mites muut työn miinukset ja plussatkiitos jo etukäteen vastauksesta