P
plussari
Vieras
sillon ku mun äiti oli synnärillä, en muista ketä meistä synnyttämässä, niin sillä oli huonekaverina äiti, jolla oli kaksi kohtua 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kerta tää on näin ihmeellisen kuulosta niin oon kyllä oikeesti ruvennu miettimään sitä seiskaan soittamista!!! ei tekis ylimääräset eurot pahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kf:Alkuperäinen kirjoittaja mirre-80:Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Alkuperäinen kirjoittaja sharo:Merkkailen kanssaB)
Eräästä palstalaisesta oli juttu seiskassa. Ei erikoinen, paljon valitusta. Ja nettos 1000e, joten luulis sun vähintään sen verran nettoavan. Soita ihmeessä. Tai kysy joltain lapsiperhelehdeltä ensin?!?
ai niinku itekin olitte jossain lehdessä koomista perhettänne esittelemässäpaljonko itse tienasitte naurettavalla jutullanne.jummijammit!
No ei se ollut, taitaa tarkoittaa sitä ex-modea joka teki äkkilähdön palstalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:Olen käsittänyt että identtisillä kaksosilla tuo ravinnon saanti voi olla nuin. Mutta erimunaisilla kaksosilla on erilliset istukat ja sikiöpussit.
Oli miten oli kirjoitin tuon jutun niin kuin olen sen vanhemmiltani kuullut, enkä väittänytkään että näin 100% varmasti olisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja kf:Alkuperäinen kirjoittaja mirre-80:Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Alkuperäinen kirjoittaja sharo:Merkkailen kanssaB)
Eräästä palstalaisesta oli juttu seiskassa. Ei erikoinen, paljon valitusta. Ja nettos 1000e, joten luulis sun vähintään sen verran nettoavan. Soita ihmeessä. Tai kysy joltain lapsiperhelehdeltä ensin?!?
ai niinku itekin olitte jossain lehdessä koomista perhettänne esittelemässäpaljonko itse tienasitte naurettavalla jutullanne.jummijammit!
No ei se ollut, taitaa tarkoittaa sitä ex-modea joka teki äkkilähdön palstalta.
Jota maxi on aina mollaamassa, ihan kuin se omassa elämässä ei olis jotain vialla![]()