T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:laitoin siis arsekuvat vaikka kukaan ei ees antanut lupaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:laitoin siis arsekuvat vaikka kukaan ei ees antanut lupaa![]()
sulla on tullu vyötärö esiinhienosti oot säkin pudottanu
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:laitoin siis arsekuvat vaikka kukaan ei ees antanut lupaa![]()
sulla on tullu vyötärö esiinhienosti oot säkin pudottanu
Se on muuten hassua kun livenä mun laihtumista ei huomaa laisinkaan. Pientä se on tietty kuvissakin, mutta kuitenkin selvästi havaittavissa.
Just hehkutin miehelle miten hyvä idea olikaan ottaa noita kuvia. Muuten olis voinut jo aikoja sitten heittää hanskat tiskiin sinne muiden "toivottomien yritysten" sekaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Hyvin näkyy noissakin Turkilmasin kuvissa ero
Ja Babylonin kuvissa kans, kiva, pieni massu siinä jälkimmäisessä..
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:wow! onpa hienoa työtä tehneet..
Ja mä en saa mokomaa 3-4kg pois vaikka teen mitä :headwall: :headwall: |O
olis niiin ihana kesäksi solakoitua mutta en tajua miten nää kilot on niin tiukassa :snotty:
laittakaa mielummin kuvia tänne kun linkkejä mä en saa auki ja haluisin kans nähdä![]()
Tatuointi muuttaa paikkaa oikeasta kyljestä vasempaan?
Tatuointi muuttaa paikkaa oikeasta kyljestä vasempaan?