H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:http://weight-loss.fitness.com/before-after-between/
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Vau!
http://weight-loss.fitness.com/before-after-between/24768-before-finally-after.html
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Jumituin iteki nyt katteleen noita.Kaikkea ei näy, jos ei ole rekisteröitynyt, mutta huhhei...
1lbs = 0.45359kg, aika hurjia määriä ovat pudottaneet...
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa :Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Jumituin iteki nyt katteleen noita.Kaikkea ei näy, jos ei ole rekisteröitynyt, mutta huhhei...
1lbs = 0.45359kg, aika hurjia määriä ovat pudottaneet...
Ovat juu ja kyllä muuttuu ulkonäkö todella kun kilot tippuu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:babylon, mahtava suoritus! paljonko lähtenyt? näyttää kyllä treenatulta vatsalta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Pala mua ennen läsöttämässä jossain pakollisessa kuvatilaisuudessa:
http://farm4.static.flickr.com/3646/3383942639_a6d1d3ea87_m.jpg
Pala mua juuri nyt:
http://farm4.static.flickr.com/3445/3383942827_722b7b68a8_m.jpg
8kk alakarppausta ja huvi/hyötyliikuntaa jonkin verran. Ikuna en mikään urheilija ole ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja shakkiruutu:Jestas sentään! HienoaPitäisköhän sitä itsekki alkaa karppaamaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Pala mua ennen läsöttämässä jossain pakollisessa kuvatilaisuudessa:
http://farm4.static.flickr.com/3646/3383942639_a6d1d3ea87_m.jpg
Pala mua juuri nyt:
http://farm4.static.flickr.com/3445/3383942827_722b7b68a8_m.jpg
8kk alakarppausta ja huvi/hyötyliikuntaa jonkin verran. Ikuna en mikään urheilija ole ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:http://weight-loss.fitness.com/before-after-between/21213-half-my-size.htmlEi voi muuta ku ihastella. Ja motivoitua.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 8kk alakarppausta ja huvi/hyötyliikuntaa jonkin verran. Ikuna en mikään urheilija ole ollut. [/quote:näytät kyllä upealta, wau!