Onko kenelläkään laittaa ennen-jälkeen-laihdutuskuvia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvin näkyy noissakin Turkilmasin kuvissa ero:)
Ja Babylonin kuvissa kans, kiva, pieni massu siinä jälkimmäisessä..

Onkohan olemassa jotain "karppausta tyhmille"-sivua, jossa siis kerrottais mitä saa ja mitä ei saa syödä..? Jossain jotain listaa mistä näkis paljonko missäkin ruuassa on sitä hiilihydraattia, vai mitä se nyt oli :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
laitoin siis arsekuvat vaikka kukaan ei ees antanut lupaa :D

sulla on tullu vyötärö esiin :D hienosti oot säkin pudottanu

Se on muuten hassua kun livenä mun laihtumista ei huomaa laisinkaan. Pientä se on tietty kuvissakin, mutta kuitenkin selvästi havaittavissa :).

Just hehkutin miehelle miten hyvä idea olikaan ottaa noita kuvia. Muuten olis voinut jo aikoja sitten heittää hanskat tiskiin sinne muiden "toivottomien yritysten" sekaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
laitoin siis arsekuvat vaikka kukaan ei ees antanut lupaa :D

sulla on tullu vyötärö esiin :D hienosti oot säkin pudottanu

Se on muuten hassua kun livenä mun laihtumista ei huomaa laisinkaan. Pientä se on tietty kuvissakin, mutta kuitenkin selvästi havaittavissa :).

Just hehkutin miehelle miten hyvä idea olikaan ottaa noita kuvia. Muuten olis voinut jo aikoja sitten heittää hanskat tiskiin sinne muiden "toivottomien yritysten" sekaan :D

Hyvä Turkilmas, tsemppiä! Silleen niitä kuvia kertyy pikkuhuljaa, ja niitä on kiva katsella aikajärjestyksessä. Mun kaikki projektikuvat on vanhassa koneessa. Alusvaateosastoa niin ei niitä kehtaa minnekään levitelläkään. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
wow! onpa hienoa työtä tehneet..
Ja mä en saa mokomaa 3-4kg pois vaikka teen mitä :headwall: :headwall: |O
olis niiin ihana kesäksi solakoitua mutta en tajua miten nää kilot on niin tiukassa :snotty:

Mä niin tiedän mistä sä puhut! Mä olen kaksi vuotta tuskastellut näiden viimeisten 5 kilon kanssa, että ottaa aivoon. Motivaatiota on joskus vaikea löytää, kun näyttää ihan ok:lta, eli useimmiten oon ihan tyytyväinen kroppaani, mut silti liian usein haaveilen, että saisin 5 kiloa vielä pois..
 
Sääli, kun sillon isompana juoksi kameraa karkuun, eli kuvia ei juurikaan niiltä ajoilta löydy. Täytyis varmaan lähteä penkomaan sukulaisten kuva-albumeja..
 
Olenko mä ainoa, jonka mielestä osa noista on kyllä laihduttanut itsensä ihan liian laihaksi! Esim. tuo kuvasarja tuosta äidistä lapsen kanssa niin on minusta jo liian laiha loppupään kuvissa:/
 

Yhteistyössä