Ä
äiti
Vieras
http://s7v1.scene7.com/s7ondemand/zoom/flasht_zoom.jsp?company=Stockmann&sku=236072&config=fi_zoom_config&zoomheight=580&zoomwidth=510
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Mä haluisin tollaset pinkit :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 05 ja 07:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Mä haluisin tollaset pinkit :heart:
onko tuomosia minkä värisinä?
Alkuperäinen kirjoittaja vierailulla:mut mulle on tullut sellanen tuntuma et Carena ei ole kaikkein laadukkaimmasta päästä merkkinä yleensä. Meillä oli Carena Ride merkkiset kuomurattaat, eikä vaikuttaneet siltä et olis kovin pitkää ja ahkeraa käyttöä kestäneet. Ehkä sellasiksi kakkosrattaiksi... Luovuttiin niistä aika pian. Oli sellasta nitinää ja kitinää rakenteissa, joita ie saanu pois huoltamalla ja rasvaamalla. Saatiin niihin renkaatkin takuuseen uudet juuri tämän takia. Tuli maahantuojalta todella pikaisesti tieto kun kysyvät, vaik liikkees ei olis renkaita vaihdettu. Vaikutti siltä, että viasta oltiin tietoisia, kun ihan näkemättä ja vastoin liikkeen käsitystä vaihtoivat ne....