Onko kenelläkään teistä tiibetinterrieriä??

jotain tietoa on..
Mun siskolla on semmonen ja onpi ollut meillä usein hoidossakin.
Niillä ei ole lapsia, joten kyseinen tapaus vähän aristelee lapsia, kun ei ole tottunut niihin. Mutta, eiköhän sekin ole koiran persoona- ja kokemus- ja koulutuskin -pohjaista... eli ei varmaan voi yleistää, ettei kukaan tibbe lapsista tykkäisi.

Aikanaan, kun sen karvanaaman ottivat, mulla oli 2x isompi karvanaama itsellä, joten karvasista lössyköistä on kyllä muuten kokemusta.. :)

Kyllä niistäkin karvaa lähtee, muttei ehkä niin paljoa kuin ihan lyhytkarvaisista ts. karvanlaatu on niin erilaista ja hoitoa vaatii tiibetinterrierikin.. kampaamista ja taas kampaamista (ja pesua), muutoin on edessä takkuinen koira ja helpommalla pääsee silloin, jos vetää ihan lyhkäseks karvan. Helppo vaihtoehto, muttei vastaa komean turkin tarkoitusta eli pitää miettiä myös, onko aikaa hoitaa turkkia!!

Soittele kasvattajille ja kysele heiltä mielipidettä!! Onhan niissäkin eroja silleen, että osa pennuista on tottunut jo lapsiin kasvatuskodissaan ja osa ei!

Mutta kultaisia otuksia ovat tapaamani karvanaamat, iloisia veitikoita :D

Ei muuta kuin onnea matkaan kera koiruushaaveiden!
 
ollut on
minulla oli 11 vuotiaaksi asti tiibetin terrieri(sitten piti lopettaa lonkkavian ja kärsimisen takia) mutta lapsiystävällinen ja ihana koira. Karvat lähtee tuppoina joten ei yksittäisiä karvoja miljoonakaupalla lattioilla.
 

Yhteistyössä