Onko kelleen tullut tämmöistä tekstiviestiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kysymysmerkki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullekin tullu tänään kolme noita tekstareita eri numeroista.. Just noista +35850xxxxx... Joku huijaus toi on. Ei missään nimessä kannata soittaa.. voi olla vaik 100€/puhelu...

Myös itselleni tuli sama viesti (kahdesti) ja googlettamalla epäilykset jonkinlaisesta huijauksesta vahvistuivat. Tele Finlandilla mennään, kuten joku muukin täällä näemmä. Ihmeellinen juttu.

Minulle tuli klo 18:16 "testiviesti" nro:sta 050 69371, soitin numeropalveluun 010 100, sinne oli kyseiselle henkilölle tullut jo kolme kyselyä mikä tämä numero on, hän ei osannut vastata numeron omistajaa. Ihmettelen kovasti mistä salainen nro:ni on saatu?

no mä soitin kyseiseen numeroon ja sieltä tuli jotain "soititte johonkin automaattiseen puhelinvsataajaan..." ja sit katkasin, huoh.. toivottavasti ei tule liian suurta laskua.. :S
mä myös tekstatin takasin... koska ajattelin et mun kaverit taas testailee toimiiko joku nettitekstari systeemi, mut eipä ollu kukaan tuttu ilmeisesti.. :D voi shit...

Itselleni tuli kanssa tänään numerosta +385069363 ja vastasin kyllä kyseiseen viestiin. Itselläni on Saunalahden prepaid joten ihmettelen että mistä helvetistä ovat numeroni hommanneet.

Moi tämä on testiviesti , tuli mullekin äsken numerosta 050 69366. Vasta sain edellisiä maksullisia tekstiviestejä 60 eurolla! laitoin eston P3 (dna) mutta näköjään jostain taas tullaan.

....Elämä on....

itellekkin tullu kaks samanlaista viestiä tnään.. ihmettelen vain mistä saanut numeron.. Ja soneran liittymä.. varmaanki jotain huijaus juttuja.. ja joo o itellä pitäs olla salainen numero! hämärää..

skypellä ni ei tuu yllärilaskuja. Sanottiin että:
tämä on "pukitin"??(en saanut selvää) automaattinen vastaaja. Vastataksesi viestiin kirjoita että vastaa ja haluamasi vastausmuoto ja paina lähetä-nappia. tähän numeroon ei voi jättää saneltavaa viestiä.
jotenkin noin se meni. Eli jos vastaat viestiin niin luulen että sitten teet jonkun sortin mokan mahdollisesti ja tilaat ties mitä...(tä on vain spekulointia mut viestin kuuntelin) numro itsessäänhän on periaatteessa vanha radiolinjan osakenumero, joita sai joskus ostaa jonkun tonnin hintaan mut tänä päivänähän voi vaikka skypeen asettaa soittajan tunnistuksen jolloin vastaanottaja näkee haluamasi numeron. En silti uskaltanu omast kännyst soittaa.

Miten mulla meni usko tähän ketjuun, hmmmm... Viestien määrästä ja ajoista voisi päätellä, että kyseessä on yksi ja sama tyyppi, joka täällä keskustelee itsensä kanssa :D Vaikea uskoa, että näin moni, joka olisi viestin saanut, yhtäkkiä sattuisi avaamaan tämän keskustelun Kaksplussalla. Tosin jos tää on joku tyhmä vitsi, niin vaikea kuvitella, mitä iloa tästä saa...

Yhteistyössä