Onko kelleen tullut tämmöistä tekstiviestiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kysymysmerkki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kysymysmerkki"

Vieras
Äsken tuli mun puhelimeen tekstiviesti numerosta +3585069375 ja tekstinä oli ainoastaan Moi,tämä on testiviesti. Numeroa ei löytynyt enirosta eikä googlella eikä siinä ollut lähettäjää. Mikähän tämä tämmöinen mahtoi olla? Onko kelleen muulle tullut samanlaista viestiä?

[QUOTE="no niin";23426495]kyllä noita lyhyitä numeroita on oikeesti olemassa... kaverilla oli ton pitunen.. oli saanu sen puhelinoperaatorilla työskentelevän tuttunsa kautta..[/QUOTE]

Tätä mäkin olin sanomassa. Julkaisit sitten jonkun ihmisen puhelinnumeron täällä. :D Oisko vaik kannattanut koittaa eka soittaa siihen? :D

Tätä mäkin olin sanomassa. Julkaisit sitten jonkun ihmisen puhelinnumeron täällä. :D Oisko vaik kannattanut koittaa eka soittaa siihen? :D

No,veikkaampa ettei tuosta nyt haittaa ole koska sitä ei tosiaan löydy enirosta eikä googlella. Ja ihan periaatteessa mä en tuommoisiin numeroihin käy soittelemaan. Ja jos ois ollut tärkeää asiaa muutakin kuin ilmoittaa että on testiviesti niin olis sitten voinnut laittaa lähettäjä nimensäkin.

No tää on saletisti joku vedätys, ei missään nimessä kannata soittaa tai txtata takasin!! Onhan näitä huijauksia nähty ennenkin ja se voi tulla helvetin kalliiksi.. Mulle tuli ensin tällanen viesti ja vartin myöhemmin sama viesti mut eri numerosta. Toinen numeroista on just toi +3585069375, toinen lähes samanlainen. Saletti vedätys, sanokaan mun sanoneen. Itse ei ole aikomustakaan vastata tai soittaa kyseiseen numeroon.

kaksi viestiä tuli ! toinen numerosta 05069378 ja toinen 05069366. viestien välillä noin puol toista tuntia aikaa. tosi hassua, ihmettelin kyllä pitkään kunnes tajusin tulla googlettamaan !
jos selviää mitä ovat, niin ilmoitelkaa täällä.

Mä sain samanlaisen viestin, mutta lähettäjänä oli numero +3585069370. Näemmä siis tulee useammasta numerosta samaa viestiä. Varma huijaus. Huomauttaisin silti, että suuntanumero osoittaa viestin tulevan Suomesta tai ainakin suomalaisesta liittymästä.

Yhteistyössä