Onko kellään...

Onko kellään käynyt niin, että kahden plussatestin ja sit yhden negan jälkeen olis kuitenkin ollut raskaana? Kahtena aamuna oon saanut selvän plussan ja sit tänään tuli nega. Pelkään, et taas ois kemiallinen raskaus vaikka eipä menkatkaan vielä alkaneet eikä mitään tuntemuksiakaan mennkojen alkamisesta.
 
IhanaValo

Hei!
Ootko tehnyt testit saman- vai erimerkkisellä testillä?
Muuta en keksi kuin jos olet testannut ensin herkemmällä ja sit sen negan ei-niin-herkällä testillä..
 
Eri merkkisillä kyllä testasin. Eli kaksi plussaa Mammaksin herkillä ja sit se nega B-sure merkkisellä. Täytyy nyt vaan sit ootella jonkin aikaa ja testata sit taas jollei menkkoja kuulu. Täytyy vaan uskoa, että niin kauan kuin menkkoja ei näy niin, niin kauan on toivoa.
Kiitos, VierasVain vastauksesta.
 
RouvaSumppisuu
Ensiksi, onnittelut plussasta :flower: ! Itsellä ei ole vastaavaa kokemusta, mutta kaiken maalaisjärjen ja logiikan mukaan tuo kolmas testi ei vaan reagoinut tarpeeksi raskaushormoniin. Eihän tuossa oikein muu auta kuin odotella vain...tee nyt varmuuden vuoksi parin päivän päästä vielä uusi testi tai käy tk:ssa testillä. Mammaksin testejä olen kyllä aikoinaan tehnyt eikä niissä mitään väärää plussaa mun mielestä voi näkyä, korkeintaan väritön viivanpaikka jos oikein kovin tihrustaa. Uskallan siis minäkin onnitella =) !
 
Tänään apteekin omalla selvä nega, joten eiköhän se ollut taas siinä. En vaan ymmärrä miten sain kaksi niin selvää plussaa viikko sitten. No, kait ne menkat sit vaan alkaa, toivottavasti pian niin pääsee taas kohti uutta kiertoa.
Hitsi, on tää vaan niin tätä!
 
En ymmärrä ollenkaan! Tein itse yöllä testin ja plussaa näytti... onko siis niin, että voi ollakkin, etten ole raskaana :'( ?? Olen ollut onnesta sekaisin.... Kuukautiset vain päivän myöhässä ja kuukautiskivun omainen tunne juuri nyt...
 
Mami06 Itse ajattelin siksi siten, etten ole raskaana kuitenkaan, koska testasin plussat tosi aikaisin kp 27 ja viime kierto oli kuiteskin 40 päivää. Mulla siis kierto vielä sekaisin, koska synnytyksen jälkeen ollut vasta kahdet menkat. Heinäkuussa mulla oli kemiallinen raskaus eli testit oli plussaa ja oireita oli mut sit alko miltei heti menkat. Nyt ei juuri oireita raskaudesta ole, eikä kyllä menkkojen alkamisestakaan.
Ole huoleti, kyllä varmasti olet raskaana, koska sulla kuukautiset ovat myöhässäkin. Ja mulla ainakin ensimmäisessä raskaudessa oli raskausoireena just toi menkkakipuilu joten onnea sinulle odotukseen!

En halunnut mitenkään pelotella plussanneita tällä omalla jutullani. On vaan niin vahva tunne, et mun kohdalla oli taas kysymys kemiallisesta raskaudesta. Myös omaa tyhmyyttäni, että menin testaamaan niin aikaisin. Ihmismieli on vaan tälläinen...
 
Kiitos Nenna80!Lohdutti :snotty: . Raskaaksituleminen ei ole välttämättä helppoa ja jos tulee, niin se on jotain NIIIIIN MIELETÖNTÄ. Itselleni oli aivan käsittämätöntä tuo eka raskaus ja lapsen saaminen. Olen pitänyt itseäni jotenkin aina "tasan ei käy onnen lahjat" -ihmisenä ja olin varma, ettei minulla ikinä ole omaa lasta. Kun elämä lutviutui niin onnellisesti sitä oli niin nöyrä sen edessä! En voi uskoa, jos saan toisenkin ihanan lahjan elämääni... olisin siitä niin kiitollinen.
 
Miten on mennyt? Nenna80 ja Mami06? Olis kiva tietää voiko raskaustestitkin kertoo muuta mitä on..

itsellä tänään ensimmäistä kertaa ovistestiin plussa. JEE! :heart:
Eli ei olla ennen nähty kahta viivaa meidän perheessä.
odotukset siis kovat. Masussa nippailee ihan älyttömästi, joko olis jännityksestä! :whistle:

Onnea jos testit näyttäneet totuuden! Eli plussan! :hug:
 
Täällä edelleen ollaan vähän epätietoisissa tunnelmissa. En ole viime negan jälkeen testannut mutta menkatkaan ei ole alkaneet eikä tuntemuksia niiden alkamisestakaan ole. Ei myöskään raskausoireitakaan ole. Katsotaan nyt tää viikko vielä ja testaan sit vielä varmaan uudestaan
Onnea Minttulii86 oviksesta ja nyt ei muutakuin hommiin!
 

Yhteistyössä