Onko kellään syntynyt vauva 32 viikolla?

• Viestiketjun aloittaja vässyttää
  • Ensimmäinen viesti
vässyttää
Mua vähän pelottaa että tää ei kauaa pysy sisällä:( perjantaina oli ultra ja sen mukaan painoa vauvalla oli 1700g ,tosi pieni... ja paikat oli lääkärin mukaan "hieman" pehmeät:O??? ja kanavaa jäljellä kuitenkin 3cm. tänään käytiin sukulaisilla matkaa n. 200 kilsaa yhteensä. sen jälkeen mahaan sattunu koko illan,menkkamaista jomotusta ja alaselkä kipeä. otin panadolia mut ei vaikuta,selkä ainakin yhä kipee... polttelee.. oon niin väsyny päivän reissusta,että en jaksais lähteä sairaalaan,mut pakkohan se on jos tarve vaatii:D

Mulla on ollut kohdunsuu pehmeä jo rv23 asti, ei mitään merkitystä..

Toki sun kannattaa seurata oloja, mut en nyt vielä hätäilis..Koita lepäillä ja jos olo pahenee, ota yhteyttä svo:lle.

"annika"
mulla oli aikanaan esikoista odottaessa(n viikolla 28) 6h automatkan jälkeen vastaavaa. tosi monta leivästi kipeetä supistusta tuli peräjlkeen. otin sitten tilkan konjakkia(alkoholia on käytetty ennen vanhaan supistuksia estämään) ja painuin nukkumaan niin loppuvat siihen.

[QUOTE="Mie vaan";25419499]Kanavahan on sen 3cm eli sulla kokonaan kiinni vielä. Vauvathan saa jo viikolla 28 90% selviämismahdollisuuden :)[/QUOTE]

Kanavaahan voi olla enemminkin, mutta 3cm lienee sellanen ns normaalimitta. Viimeisimmässä ultrassa mitattiin kiinni olevaa kanavaa 5,5cm.

Yhteistyössä