Onko kellään Nokia N97 puhelinta?

Heitteleekö siinä kuuluvuus kentäntät ihan miten sattuu? Välillä tässä on täydet 3G kuuluvuudet mut yks kaks on vaan pelkkä antennin kuva. Meinaa mennä hermo. Ymmärtäisin et on operaattorissa vika mut miehen N95 saattaa antaa samalla hetkellä täydet 3G kuuluvuudet ja miulla on vaa antennin kuva puhelimessa.

Toinen juttu... Vaikka miulla on laitettu soittariksi biisi ni joskus soittaa oletuksena olevaa Nokian tunnaria ja toisinaa sitä minkä olen siihen soittoääneksi laittanu. Eikä ole väliä kuka soittaa...

Mietin vaa onko kellään ollu vastaavia ongelmia tai osaisko joku sanoa mitä pitäs tehhä? En kehtaisi huoltoon lähettää kovin helpolla ku edellinen oli joka kerta sen vähintää 4 vko:a siellä ja useamman kerran peräkkäin. Niin ja uusia päivityksiä ei ole saatavilla.
 
Täällä kärsitään samasta viasta. Eli kuuluvuus sahaa koko ajan ees sun taas. :(
Tosi kiva puhua puhelimessa kun koko ajan saa pelätä millon puhelu rupee pätkii tai katkee kokonaan. Joskin mulla tää vika tuntuu olevan vaan täällä meillä kotona. Eli muualla toimii kyllä yleensä ihan hyvin.

Ja toi soittarijuttu taas mulle on sattunu vissiin kerran. Ja tosiaan heitti ton saman Nokia tunnarin...
 
vieras
Mulla on Nokia N97 ja samoja vikoja löytyy!! Ollut kaksi kertaa huollossa, mutta ei auttanut. Nyt saan uuden puhelimen tilalle! Toivottavasti se pelittää tai hermot menee!
 
timppa
mulla ja miehellä molemmilla n97, ei oo tollasia ongelmia ollu, mut senki edestä sitten muuta, näyttö jumittaa jne jos ei aina oo uusimmat päivitykset päällä, heti ku päivittää ni korjaantuu :)
 
vieras
Kannattaa päivittää uusin ohjelmistoversio ja jos ei käytä nettiä, niin vaihtaa pelkkään gsm-tilaan, varsinkin 3g-alueen rajoilla kuuluvuus voi olla huono. Gsm säästää akkuakin!
 
En päässyt eilen nettiin jatkamaan :ashamed:
Siis kuulostaa tyyppivialta. Pelkän gsm puolelle en voi vaihtaa ku käytän nettiä puhelimellamjonkin verran. Pitänee siis laittaa puhelin huoltoon maanantaina miehen mukana.
Miulla käytössä Sonera mut ei miehen n95:llä eikä entisellä omallakaan näitä vikoja ollut...
Pitänee ne päivitykset vielä tarkastaa ku pääsen kotii wlan-verkkoon...
 

Yhteistyössä