Onko kellään muulla tatuoitu lasten nimiä?

Mä meen ens viikolla hakkauttaan ihooni lapsemme nimen kiinalaisilla kinkki-aakkosilla... =)
Saapa nähä kuis kipeetä käypi kun nimi on pitkä...saattaa seuraavalle lapselle tullakkin sit lyhyempi nimi! :D
 
mulla on käynyt ajatus mielessä. en oo vaan vielä kehittänyt millasen sit loppupeleissä ottasin. koska tyhmältähän se näyttää jos vaan tatskaan vaikka heikki(ei oo mein lapsen nimi) johoki kohtaan. eli pitäs kehittää joku kuva mihin sen sit yhistäs. se kiinalainen on varmaan ihan jees, mut mä en itelleni kiinalaista halua.
ja ei pelkoa. mul on itelläni toisessa käsivarressa kuva mitä tehtiin 4tuntia, eikä tuntunu missään, ja lisää haluun, että ei paniikkia!!! :D
 
mulla ei lasten nimiä ole.. mutta vasempaan ranteeseen on esikoisen merkeiksi taiteiltu viiva.. viereen saapuu elokuunlopussa toinenkin. :) ei mikään kovin näkyvä tatuointi, mutta omasta mielestäni tyylikäs.. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2006 klo 22:12 mam kirjoitti:
ei ole. Ei edes mikään kovin persoonallinen ajatus. Välittämistä voi ilmaista muutenkin.
No mun mielestä ajatus on kaunis ja tatuointi kans...Tatuoija piirsi sen mun henk.kohtaisten toiveiden mukaan ja samalla siis tarkoittaa lapseni nimeä.
Alaselkään sen otan ettei ahdasmielisiä ahdista... :LOL:
 
Musta toi on hyvä aihe tatuoinniksi. Siihen voi sit jatkossa lisäilläki juttuja jos iskee himo tähän mainioon taiteeseen. =)

Mulla mies tatuoi meidän esikoisen 1v. kuvan ja nimen käsivarteensa viime talvena. Kolme kertaa sai käydä sitä tekemässä että saatiin just hyvä, siis tämä kaikki ihan tarkotuksella. Kuva on siis sillä puolella käsivartta mistä otetaan verikoe eli se arempi puoli ja oli kuulemma välillä tehny ihan S#%&*"an kipeetä. Mut hieno tuli ja aikoo siis käydä tasapuolisuuden nimissä ottaan tulevan pikku2senkin kuvan toiseen käteensä kun sen aika koittaa. :heart: Hänellä on tatuointeja siis jo 4 ennestään, kuin myös itselläni on 3 kuvaa. Niihin siis jää koukkuun! :LOL:

Mut suosittelen lämpimästi kaikille. Ja jos välttämättä jonkun nimen haluaa niin mieluiten sen oman lapsen sillä se on varmasti pysyvästi tärkeä asia elämässä. =)
 
mulla on tuol valmiina oottamass jo malli, mikä sisältää rakkaan poikani nimien kiinalaisilla kirjamilla...tässä vaa oottelen et millo ois sen verran ylimäärästä rahaa et vois mennä sen tatskan ottamaan...taitaa vaa mennä iäsyys enne ku saan semmoset rahat kasaan... :'( hinku ois kyl kova, liian kauan on jo edellisen teosta kulunnu...haluis taas *kipukoneen* alle... :D
 
Elviira harmaana
Mulla ei virallisesti ole lapsen nimeä, mutta olkapäällä köllii kaunis enkeli, joka on pilven päällä, pilvestä kun osaa oikein katsoa löytyy lapseni ensimmäisen nimen ensimmäinen kirjain. :)
Yksi enkelivauva on taivaassa, joten enkeli muistuttaa myös siitä :)
Elokuussa olisi tulossa pikku prinsessa ja mietin, otanko uuden tatuoinnin vielä nilkkaan, mikä olisi hänelle vai annanko tytölle nimen joka alkaa samalla kijaimella kuin poika :D

 
Olen varannut ajan tatuoijalle...tytön nimi siihen tulee ja yks kirjain muistuttaa isää samalla ja pieni kuva tulee myös. Tällä osoitetaan ikuista rakkautta lapseensa ja sitä kun ei saa pois, lapsi on ikuinen :heart:
 
Olen päättänyt tatskata lapsen nimen tai nimikirjaimet jonnekin. Pitäis suunnitella tosiaan sellanen tyylikäs tatuointi, että ei tosiaan lukis missään olkapäässä isolla esim. mainittu HEIKKI :LOL: Eli joku pieni ja huomaamaton, tatuointeja ei vielä ole niin tässä tulee sitten kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Ja samaa mieltä kuten joku sanoikin että miehen nimeä en ikinä tatskais!! B)
 
miimii
minäkin ajatellut noiden poitsujen nimet johonki kohti vartaloani ikuistaa.. siispä kysynkin, että missä kohden teillä noita tatuointeja on? Itsellä vielä mietinnässä, ni jos vaikka jotain vinkkiä sais :)
 

Yhteistyössä