Mietin että huomenna otan sellasen
Onko kelläkään sellasta? Sattuko se ja millanen koru sinulla on?
Onko kelläkään sellasta? Sattuko se ja millanen koru sinulla on?
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Riippuu mihin kohtaan kyseinen lävistys tehdään? Mulla on tuossa ylähuulen yläpuolella lävistys, onko se juuri toi madonna?
Mä kävin elokuussa laitattamassa, edelleen harjotuskoru kun en ole saanut aikaseksi ostaa sitä lyhyempää korua. Eikä sattunut, vähän se nipisti mutta ei muuta. Mä tykkäänAlkuperäinen kirjoittaja Nti Nokkonen:Juu madonna on siinä huulen yläpuolella sellanen tappi koru olen sitä jo pitkään himoinnut
Mulla on silikonia, suojaa hampaita ja ikeniä.Alkuperäinen kirjoittaja Nti Nokkonen:Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Riippuu mihin kohtaan kyseinen lävistys tehdään? Mulla on tuossa ylähuulen yläpuolella lävistys, onko se juuri toi madonna?
Onko sulla se korun tausta silikonia vai sitten ihan terästä?
Mulla kanssa on kielessä koru ja nyt himoitaa tuo madonnaAlkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mä haluaisin taas ihan pienen tapin tuohon alahuulen rajapintaan kieleen otin joskus 4 vuotta sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja gess ??:laitoin sulle galleriaan viestiä
Nyt on siis mammojen aika laittaa semmonen, jonka teinit on hylänneetAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Makunsa kullakin, mutta eikö se ole jo teinipiireissäkin vähän out?