Kaukolämmön kanssa ei ola kannattava. Mutta jos ilmastoinnin haluat, niin siihen on ihan omia laitteita.Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:Mä kans hyppään tähän pinoon. Meillä kaukolämpö + takka + leivinuuni + puusauna tulossa uuteen asuntoon. Mimmonen ilmalämpöpumppu olisi hyvä, vai kannattaako? erityisesti houkuttaa se kesäinen viilennys.
ok, mä en noista tajua yhtään mitään. Ilmastointi systeemi luonnollisestikkin on tulossa, mut en tiedä onko siinä sitä viilennys juttua. Enervent oli muistaakseni merkiltään se ilmanvaihto, mut mallista tms ei mitään hajua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaukolämmön kanssa ei ola kannattava. Mutta jos ilmastoinnin haluat, niin siihen on ihan omia laitteita.Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:Mä kans hyppään tähän pinoon. Meillä kaukolämpö + takka + leivinuuni + puusauna tulossa uuteen asuntoon. Mimmonen ilmalämpöpumppu olisi hyvä, vai kannattaako? erityisesti houkuttaa se kesäinen viilennys.
Missä viime kesänä oli hellettäAlkuperäinen kirjoittaja minä:meillä mitsubichi ja tosi hiljainen. Meillä pääasiassa viilennykseen ja siinä ainakin toimi tosi hyvin viime kesän helteillä. Sama sukulaisella lämmitykseen eikä ainakaan ole valittanut.
Korjaan ton teho laskennan 75W neliöAlkuperäinen kirjoittaja kylmämestari:Mitsubishi tai Daikin ja kattokasetilla tehoja kun laskette niin 0,75 W neliö. Kylmä-aineena R 410 a
Pelkkään viilennykseen on tosiaan muita laitteitaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaukolämmön kanssa ei ola kannattava. Mutta jos ilmastoinnin haluat, niin siihen on ihan omia laitteita.