onko kellään keittiön välitilassa sitä sellasta lasia?

missä on vaikka joku kiva tapetti takana?

mulla kun on ongelmana se, et mä en halua laattoja koska vihaan puhdistaa niitä...
yks vaihtoehto olis tän tapanen, tosin pienempänä ja tummempana:


[/img]http://www.kotikuntoon.fi/kuvat/4039.jpg

mut nyt on alkanu houkuttaa sellanen lasi, paljonko sellanen kustantaa? ja mitä oot tykänny jos omistat sellasen? :)

miksei tullu suoraa kuvaa :o oon mä ennen osannu linkittää :o
 
Meillä on rosterista levy, lasi oli toinen vaihtoehto, mut ois maksanu paljon ja rosteri tehtiin itse niin ei maksanu juuri mitään, kun mies tekee työkseen peltihommii. K-Raudassa näin ton rosterilevyn ja makso noin 700 ?!
 
vieras
me meinattiin laittaa semmonen mut sitte olis jouduttu oottaa sitä lasia niin kauan et se kusi sit siihen. olihan se aika kallis mut minusta tosi hieno. meillä siellä takana samaa tapettia kui muuallaki keittiössä. harmi ku en yhtää muista sitä hintaa..
se lasi pitää vaa olla kuumuuden kestävää, ja kovempaa ku normilasi (karkaistua??) et se kestää siinä. ja hyvin tiivistää saumat ettei se vesi sit pääse sinne väliin...
mut se ollaan päätetty et nytku aletaa ok-taloa rakentaan sinne laitetaa se lasi! on se niin hieno=)ja erilainen!
 
tuli vaan mieleen
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
missä on vaikka joku kiva tapetti takana?

mulla kun on ongelmana se, et mä en halua laattoja koska vihaan puhdistaa niitä...
yks vaihtoehto olis tän tapanen, tosin pienempänä ja tummempana:


[/img]http://www.kotikuntoon.fi/kuvat/4039.jpg

mut nyt on alkanu houkuttaa sellanen lasi, paljonko sellanen kustantaa? ja mitä oot tykänny jos omistat sellasen? :)

miksei tullu suoraa kuvaa :o oon mä ennen osannu linkittää :o [/quote]

Meinaatko et toi kiviseinä on helpompi puhdistaa ku laatta? Kiva kylläkin.
 
Madeleine02
Minäkin haaveilen jostain muusta kuin laatasta. Tuo kivi seinä kyllä näyttää hankalalle puhdistaa. Meillä vaan mies niin laatan kannalla että saa nähdä ja kyllä se hintakin ratkaisee.
 
Lasi maksaa maltaita, on sitten kyllä upean näköinen!

Miten olis jos ostaisitte sellaiset isot laatat joiden väliin ei laiteta saumausainetta. Nyt on in. Tulee tasanen kiiltävä pinta, ilman saunoja :) Entäs sitten laminaatti?
 
juu en meinaa et se kivi sen helpompi olis, mutta on ainakin paremman näkönen kun perinteinen laatta :)

ärsytti muuten kun käytiin keittiöitä katselemassa kun MISSÄÄN ei meinattu tajuta et mä EN HALUA mun kotiin sitä ainaista valkosta, vaaleensinistä ja harmaata vaan VÄRIÄ!!!!!! :whistle:
 
Mun siskolla oli lasi, näytti ihan kivalta, maitolasia. Eikä muistaakseni kustantanut edes kauheasti.

Meillä on tässä uudessa keittiössä sellainen rapattu pinta tuossa välitilassa. Ja sitten lieden takana laatat silleen lomittain jännästi. On tosi erilainen, mutta myös kiva! Pinta kestää ja sen voi tarvittaessa varmaan maalatakin vielä uudestaan. Ja siis välitila on samaa sävyä kuin seinä muutenkin (keittiö L-mallissa ) joten on tosi yhtenäisen näköinen, vaikka itse pinta on erilaista. Eikä ollut kallis!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Mun siskolla oli lasi, näytti ihan kivalta, maitolasia. Eikä muistaakseni kustantanut edes kauheasti.

Meillä on tässä uudessa keittiössä sellainen rapattu pinta tuossa välitilassa. Ja sitten lieden takana laatat silleen lomittain jännästi. On tosi erilainen, mutta myös kiva! Pinta kestää ja sen voi tarvittaessa varmaan maalatakin vielä uudestaan. Ja siis välitila on samaa sävyä kuin seinä muutenkin (keittiö L-mallissa ) joten on tosi yhtenäisen näköinen, vaikka itse pinta on erilaista. Eikä ollut kallis!
Pystytkö laittaan kuvia?
 
maalaa esim
meillä keittiön seinä maalattu, pesunkestävällä maalilla, muuten valkoiset kaapistot. helppo maalata taas uudestaan jos kyllästyy ja voi kokeilla rohkeitakin juttuja!
 
unikuu108
mäkin haluun lasin sinne välitilaan ja tapetin alle.toinen vaihtoehto on et siinä on lasi ja aukko ja jopa valo välissä. eli seinän toisellakin puolella aukko ja sama valo paistaa sinne. nyt se sama valo paistais vaatehuoneeseen.. eli ei haittais.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Super Hot Female:
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Mun siskolla oli lasi, näytti ihan kivalta, maitolasia. Eikä muistaakseni kustantanut edes kauheasti.

Meillä on tässä uudessa keittiössä sellainen rapattu pinta tuossa välitilassa. Ja sitten lieden takana laatat silleen lomittain jännästi. On tosi erilainen, mutta myös kiva! Pinta kestää ja sen voi tarvittaessa varmaan maalatakin vielä uudestaan. Ja siis välitila on samaa sävyä kuin seinä muutenkin (keittiö L-mallissa ) joten on tosi yhtenäisen näköinen, vaikka itse pinta on erilaista. Eikä ollut kallis!
Pystytkö laittaan kuvia?
Voisinpa ottaakin, mutta kamera on jossain kaikkien purkamattomien muuttolaatikoiden sumassa.. :/
 
saumaus tiiviiksi
Meillä karkaistua lasia keittiössä ja kodinhoitohuoneessa, mielestäni oli kohtuuhintaista paikallisesta lasitusliikkeestä. Ainoa ongelma oli että lasi laitettiin vasta sen jälkeen kun liesituuletin oli ja paikoillaan ja sinne yläreunaan ei mahtunut laittamaan silikonitiivistystä. Nyt lasi falskaa ylhäältä ja kosteutta, kukkakärpäsiä ja muuta roskaa pääsee lasin taakse. Joudumme varmasti irroittamaan lasin lähiaikoina ja tehdä uusiksi kiinnitys. Muuten upean näköinen kokonaisuus ja helppo pyyhkiä lasinpuhdistuspyyhkeillä kunhan tosiaan olisi tiivis...
 

Yhteistyössä