onko kellään jääny menkat tulematta mut testi silti negatiivinen?

Eli viimeks menkat huhtikuun alus ja ei oo kuulunu sen jälkeen, kaks testiä oon tehny ja molemmat negatiivisiä.
Kait sitä täytyy koht lääkäriin mennä jos ei ne sieltä ala

Onko kellään jääny menkat tulematta ja jos on niin mikä oli syy (raskaus kun on pois suljettu vaihtoehto ainakin testien mukaan)?
Niin ja synnyttäny olen marraskuu-09 joten sekään ei enään vaikuta

 
Mulla on nykyisin kovin epäsäännöllinen ja pitkä kierto. Nyt menossa kp56 ja vuoden vaihteessa oli vielä pitempi tauko. Raskaana en kuitenkaan ole. En ole tutkituttanut asiaa. Epäilen stressillä olevan jotain tekemistä asian kanssa. Voihan tuolla alapäässä silti jotain vikaakin olla, mutta nyt juuri en jaksa murehtia sitäkään.
 
o74
Stressi? Raju painon putoaminen? Noi nyt tulee ekana mieleen. Tosin sun synnytyksestä vasta 6kk niin jo sekin voi vaikuttaa. Itse synnytin 09/09 ja menkat alko marraskuussa. Tammikuussa ei menkkoja tullut ollenkaan, eikä siihen mitään sen kummempia syitä ollut
 
NO
Imetätkö vielä? Kun synnytyksestä on kulunut noin vähän aikaan, menkat saattavat imetysaikana tulla kerran pari ja sitten jäädä pois ja tulla uudestaan vasta, kun lopetat imettämisen.
 
Mulla on viimeksi ollut menkat melkein vuos sitten, heinäkuun alussa. Kuukauden välein varmuudeks tehdyt testitkin näytti negaa, kunnes lokakuun alussa plussasinkin :D Ei mitään tietoa miksi ne pois jäi, tai milloin olis alkanut jos en olis raskaaks tullut. Yhellä ystävällänikin oli menkat pois yli vuoden ainakin, lääkärissäkin siitä kävi mutta en tiedä mikä on tilanne nyt kun ei ole tullut puheeksi.
 
täytyy viä seurailla, se vaan pistää ihmetyttään kun maitoo on ruvennu nouseen uudestaan vaik on ehkäsyrengas käytössä ja lääkärin mukaan sen pitäis lopettaa maidontulo, tiedä sitten mitä sekin on
 
keez
Aika monella väittäisin.... Yleisin syy on stressi, sen lisäksi sairaudet, hormoniheittely, alipaino...
Negatiivinen testeri ei myöskään poissulje täysin raskauden mahdollisuutta vaikka ne pääasiassa tarkkoja onkin.
tk.ssa käynti paikallaan jollei mitään yksiselitteistä syytä ole omalla diagnoosilla löydettävissä.
 

Yhteistyössä