Onko kellään tullu maitoa, kun imetyksen lopetuksesta on 1v3kk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minime
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minime

Aktiivinen jäsen
06.07.2007
1 279
0
36
Eli mietin täällä, että mistä tämä johtuu.. Kun pari päivää on rinnat ollu sillain kipeät, että maito pakkaantuis rintoihin. Rinnat on myös isommat kuin normaalisti. No eilen sitten huvikseen kokeilin puristaa rinnan päästä, ja maitotippahan sieltä tuli!! :o Olin aivan ihmeissään.. oon jostain lukenu että tää voi olla myös raskausoire, mutta kun mun ei pitäis olla raskaana. Just eilen loppu menkat ja viime viikolla ehdin tehdä testin, joka oli nega. Voiskohan silti olla mahdollista että olis raskaana?(Raskaus kyllä olisi erittäin toivottu!) No, jos jollain on jotain aiheeseen liittyvää kokemusta, niin kertokaa! =)

Tuohan on kuin olisin itse kirjoittanut tekstin :laugh:
En tiedä tosiaan, mullakin poju 1v.3kk ja menkat loppu joku aika sit, eli ei pitäs olla raskaana, maitotipan kuitenkin saan puristettua ja testasin myös negan...

Olen kuullut että vois olla raskausoirekkin mutta eräs terkka sanoi että pitkään voi vielä tulla maitotippoja imetyksen jälkeen...
itselläni imetys loppui reilu kuukauden jälkeen kun ei maitoa riittäny....

t.äippä :wave:

Kiitti vastauksesta! :) Mulla on tyttö 1v7kk, eli ei mullakaan tuo imetys kestäny ku vajaa 4kk. Liekkö tää vauvakuume saa tuon maidon tulemaan, rinnat on edelleen turvoksissa.. Ei kyl haittaa!! :laugh:

kuulemma voi parikin VUOTTA imetyksen lopettamisesta tulla maitoa puristamalla... ite vasta lopetin imetyksen kun tyttö oli 1v4kk, alkuun tuli maitoa aivan järjettömästi. nyt ei tule puristamallakaan. tosin en räplää kauheasti omia rintojani :saint:

Taitaa olla ihan normaalia että tulee, ainakin puristamalla. Oli ihan pakko testata nimittäin.. Imetys loppui ku poika oli 8kk joulun aikaan ja nyt testasin puristaa niin tuleehan sitä vieläkin tippa!

Yhteistyössä